Marta Gryszko - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Autor: Marta Gryszko
Jak pozyskiwać klientów prowadząc bloga specjalistycznego

Jak pozyskiwać klientów prowadząc bloga specjalistycznego

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Blog specjalistyczny okazuje się być elementem pozwalającym na budowanie marki, a z czasem również zdobywanie klientów na pozycjonowanie. Jak wyglądała moja historia w tym temacie?

ArtykułyDodano: 08.02.2017

Analiza wpływu update'ów Google na pozycje

Analiza wpływu update'ów Google na pozycje

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Kiedy tylko pojawia się informacja o wprowadzeniu aktualizacji w Google, zerkamy z niepokojem na pozycje naszych stron. Czy i jak mocno ucierpiały one w wyniku zmian? Opisujemy, jak to sprawdzić w SeoStation.

ArtykułyDodano: 27.01.2017

Jak sprawdzić pozycję strony w Google

Jak sprawdzić pozycję strony w Google

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Temat może wydawać się banalny, ale nie każdy - w szczególności jeśli mowa o klientach i początkujących SEOwcach - wie o tym, że pozycje są zależne m.in. od historii wyszukiwania i lokalizacji internauty.

ArtykułyDodano: 24.01.2017

[case study] DC powodem a'la filtra

[case study] DC powodem a'la filtra

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Mogłoby się wydawać, że Google powinno sobie radzić z rozpoznaniem DC wynikającego z indeksacji strony głównej pod kilkoma adresami. Jednak życie pokazuje, że cały czas musimy trzymać rękę na pulsie i pilnować stanu indeksacji naszych stron.

ArtykułyDodano: 21.12.2016

Certyfikowane kursy SEO

Certyfikowane kursy SEO

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Uruchomione zostały zapisy na pakiet certyfikowanych kursów mailowych z pozycjonowania.

AktualnościDodano: 01.09.2016

[Q&A no. 4] (Stosunkowo) bezpieczny link building cz. 2 / Marta Gryszko

[Q&A no. 4] (Stosunkowo) bezpieczny link building cz. 2 / Marta Gryszko

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Dzisiejszy wpis jest kontynuacją odpowiedzi na pytania dot. link buildingu (link do 1 części). Odpowiedzi udzielam zgodnie ze swoją „szkołą”, która zakłada wykorzystanie działań łączących cele SEO z promocyjnymi, a także próbę minimalizacji ryzyka poprzez dostosowanie technik linkowania do potrzeb.

Q&ADodano: 18.07.2016