Karolina Gudecka - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Autor: Karolina Gudecka
[Raport] Rok po Mobilegeddonie

[Raport] Rok po Mobilegeddonie

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

Niedawno, tj. 21 kwietnia, minął dokładnie rok od wdrożenia przez Google aktualizacji zwanej „Mobilegeddonem”. Zmiany wprowadzone przez giganta z Muntain View miały premiować w SERP-ach mobilnych strony posiadające wersję mobilną. Po dwunastu miesiącach od ogłoszenia tego update’u, SeoStation zapytało polskich SEO-wców, jak oceniają „Mobilegeddon”.

RaportyDodano: 27.04.2016

Obalamy mity SEO - wyniki

Obalamy mity SEO - wyniki

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

W miniony czwartek, wspólnie z polską branżą SEO, zastanawialiśmy się, co z popularnych twierdzeń dotyczących pozycjonowania jest prawdą, a co fałszem. Na Facebooku utworzyliśmy publiczne wydarzenie, dzięki któremu każdy z Was mógł zabrać głos w temacie obalania mitów SEO. Poniżej prezentujemy wnioski.

AktualnościDodano: 08.02.2016

Obalamy mity SEO

Obalamy mity SEO

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

Praca SEO-wca w dużej mierze polega na snuciu przypuszczeń i testowaniu ich w praktyce. Wszystko za sprawą Google, który nie odkrywa swoich kart i nie ujawnia wszystkich elementów algorytmu pozycjonującego. Dlatego nie do końca wiadomo, które informacje na temat SEO są prawdziwe, a które fałszywe.

AktualnościDodano: 02.02.2016

Organizacja pracy SEO-wca - wyniki ankiety

Organizacja pracy SEO-wca - wyniki ankiety

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

W ostatnim czasie użytkownicy SeoStation mieli okazję wziąć udział w ankiecie dot. sposobów zarządzania swoją pracą. Otrzymaliśmy wiele wyczerpujących odpowiedzi – poniżej prezentujemy skrótowe wyniki ankiety.

AktualnościDodano: 20.01.2016

Podsumowanie: Webinary SeoStation A.D. 2015

Podsumowanie: Webinary SeoStation A.D. 2015

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

W drugiej połowie zeszłego roku rozpoczęliśmy cykl webinarów wiedzowych na temat SEO. Cieszyły się one Waszym dużym zainteresowaniem. Teraz czas na podsumowanie!

AktualnościDodano: 10.01.2016

Raport: Sposoby rozliczeń pracy pozycjonerów

Raport: Sposoby rozliczeń pracy pozycjonerów

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

Praca specjalisty ds. SEO jest związana z wielopłaszczyznowymi działaniami, których wyniki widać w dłuższej perspektywie. Jak zatem rozliczyć działania pozycjonera, tak aby, przyjęta metoda była satysfakcjonująca zarówno dla klienta jak i SEO-wca? Poniższy raport jest przeglądem najpopularniejszych form rozliczeń stosowanych w 2015 roku i latach poprzednich.

RaportyDodano: 04.12.2015