Jakub Kuszyński - SeoStation

Blog SEO > Jakub Kuszyński

Filtry:

Autor: Jakub Kuszyński
Zawodowo aktywny w branży SEO od 2008 roku. Właściciel NetworkLab.pl oraz Manager SEO w SeoFly.pl. Szczególnie lubiący wyzwania w wymagających i konkurencyjnych sektorach. Praktyk e-commerce, właściciel sklepów internetowych (Monsteriada.pl oraz IdealneUpominki.pl), dzięki czemu potrafi w pełni zrozumieć cele Klientów zestawiając je z realnymi możliwościami. Autor bloga sprzedajewnecie.pl. Prywatnie pasjonat strzelectwa sportowego, łucznictwa, pływania i nurkowania.
Certyfikat Google - strony mobilneNieprzeczytany

Certyfikat Google - strony mobilne

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Program certyfikacji Google dla programistów/deweloperów stron mobilnych. Jakie ma wyglądać egzamin i jak długo ważny jest certyfikat - przeczytasz w tym artykule.

AktualnościDodano: 07.04.2017

Google testuje nowe narzędzie do zgłaszania obraźliwych podpowiedzi w wyszukiwarceNieprzeczytany

Google testuje nowe narzędzie do zgłaszania obraźliwych podpowiedzi w wyszukiwarce

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Google rozpoczęło także testy nad nowym rozwiązaniem. Zgłaszania obraźliwych podpowiedzi w wyszukiwarce Google ma być znacznie szybsze i prostsze w obsłudze dla przeciętnego użytkownika.

AktualnościDodano: 10.02.2017

Aktualizacja algorytmu czy czkawka?Nieprzeczytany

Aktualizacja algorytmu czy czkawka?

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Prawdziwa karuzela w wynikach Google na przełomie sierpnia i września.

AktualnościDodano: 07.09.2016

Zabawa w stylu GoogleNieprzeczytany

Zabawa w stylu Google

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Zagraj w "kółko i krzyżyk" lub ułóż pasjansa w wyszukiwarce.

AktualnościDodano: 06.09.2016

Rel Canonical - nie obsługuje obrazkówNieprzeczytany

Rel Canonical - nie obsługuje obrazków

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Informacja na Google+ Hangout potwierdzająca, że rel=canonical, nie obsługuje obrazków.

AktualnościDodano: 23.08.2016

Maskowanie reklam Google Adwords – coraz skuteczniejsze.Nieprzeczytany

Maskowanie reklam Google Adwords – coraz skuteczniejsze.

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Reklamy Google Adwords coraz bardziej wtapiają się w otoczenie wyników organicznych, zwiększając tym samym koszty kampanii reklamowych.

AktualnościDodano: 22.06.2016