Agnieszka Wojtas - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Autor: Agnieszka Wojtas
Optymalizacja stron typu one-page

Optymalizacja stron typu one-page

Agnieszka WojtasAutor: Agnieszka Wojtas

Strony typu one-page są stosowane przede wszystkim jako landing page'e, ale sporo firm używa ich do prezentacji swojego biznesu w sieci. Spróbujmy zatem przyjrzeć się temu, jak wygląda optymalizacja one-page'y.

ArtykułyDodano: 20.10.2016

Google ostrzega – od stycznia 2017 pełnoekranowe pop-upy będą karane!

Google ostrzega – od stycznia 2017 pełnoekranowe pop-upy będą karane!

Agnieszka WojtasAutor: Agnieszka Wojtas

Według najnowszych informacji od Google, od 10 stycznia 2017 roku wszystkie strony, na których wyświetlają się irytujące pop-upy mogą zostać ukarane. Jaka kara może zostać nałożona? Przede wszystkim obniżenie rankingu.

ArtykułyDodano: 29.08.2016

Czy wysoka pozycja w Google zawsze jest sukcesem?

Czy wysoka pozycja w Google zawsze jest sukcesem?

Agnieszka WojtasAutor: Agnieszka Wojtas

Im wyższa pozycja w Google tym lepiej, ale czy zawsze? Czy celem pozycjonowania rzeczywiście powinno być uzyskanie jak najwyższych pozycji w Google?

AktualnościDodano: 15.07.2016

Wyniki płatne i organiczne – jakie zmiany przyniósł 2016 rok?

Wyniki płatne i organiczne – jakie zmiany przyniósł 2016 rok?

Agnieszka WojtasAutor: Agnieszka Wojtas

W 2016 roku po raz pierwszy liczba wyszukiwań mobilnych przekroczyła liczbę wyszukiwań z urządzeń desktopowych. Uwzględniając tę ogromną zmianę, Google wprowadziło największe od lat zmiany w wynikach wyszukiwania. Co się zmieniło?

ArtykułyDodano: 07.07.2016

Co zrobić, gdy na dane słowo kluczowe rankuje zły adres URL?

Co zrobić, gdy na dane słowo kluczowe rankuje zły adres URL?

Agnieszka WojtasAutor: Agnieszka Wojtas

Problem złego rankowania strona na określone słowa kluczowe, dotyczy wielu właścicieli stron. Jest to jednak problem, który można rozwiązać, a dzisiaj wyjaśnię jak to zrobić.

ArtykułyDodano: 24.06.2016

Skuteczny link building

Skuteczny link building

Agnieszka WojtasAutor: Agnieszka Wojtas

Link building przy stale ulepszanych algorytmach Google jest coraz trudniejszy. To już nie ten czas, gdy wartość przynosiły linki zdobywane automatycznie. Teraz zdobywanie wartościowych linków wymaga budowania relacji z drugim człowiekiem i dobrego przygotowania gruntu.

AktualnościDodano: 15.06.2016