Mateusz Śliwowski - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Autor: Mateusz Śliwowski
Odzyskiwanie niedziałających linków w praktyce

Odzyskiwanie niedziałających linków w praktyce

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Odzyskiwanie niedziałających linków pozwala pozbyć się odnośników do naszego portalu, które nie są aktywne. Ponadto dzięki temu działaniu jesteśmy w stanie wyodrębnić wszystkie niepodlinkowane wzmianki o naszej witrynie. Odzyskiwać linki warto, jednak należy postępować wedle określonego planu. Jak wygląda odzyskiwanie linków w praktyce w 2017 roku?

ArtykułyDodano: 14.03.2017

Jaki skrypt wybrać pod serwis ogłoszeniowy?

Jaki skrypt wybrać pod serwis ogłoszeniowy?

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Osoba pragnąca założyć portal ogłoszeniowy niemal na pewno będzie zmagać się z pytaniem: CMS darmowy, czy rozwiązanie autorskie? Jaki CMS? W niniejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na te pytania, aby wybór skryptu dla serwisu ogłoszeniowego nie przysparzał więcej problemów.

ArtykułyDodano: 31.01.2017

Google bada system autouzupełniania

Google bada system autouzupełniania

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

W związku z tym, że do Google trafiły liczne zgłoszenia na temat kontrowersyjnych podpowiedzi systemu autouzupełniania wyszukiwarki, firma postanowiła przyjrzeć się tematowi. Obecnie poszukiwane są najlepsze możliwe metody mające na celu usunięcie problemów.

AktualnościDodano: 29.12.2016

Kupno domen: co musisz o nim wiedzieć?

Kupno domen: co musisz o nim wiedzieć?

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Domeny towarzyszą nam od przeszło 30 lat. Początki nie były zbyt obiecujące, jednak dzisiaj rynek domen jest na tyle rozbudowany, że mamy pełną swobodę w zakresie rejestracji i wyboru domeny do naszej strony internetowej. Przed ostatecznym zakupem domeny warto jest znać kilka, z pozoru szczegółów, które w późniejszym czasie okażą się istotne z punktu SEO.

ArtykułyDodano: 02.12.2016

Google AMP od teraz w raporcie

Google AMP od teraz w raporcie

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Z przyspieszonych stron mobilnych korzysta coraz więcej webmasterów. Popularność technologii sprawiła, że Google podjęło decyzję o rozszerzeniu możliwości analizy wyszukiwanych fraz w Google Search Console o dane związane z AMP. Statystyki możemy zestawić z pozostałymi parametrami strony, co daje nam możliwość łatwego porównania generowanego ruchu.

AktualnościDodano: 28.11.2016