Blog o SEO - Co nieco o pozycjonowaniu w bazie wiedzy SeoStation

Blog SEO

Zestawy stron w końcu działają w Search ConsoleNieprzeczytany

Zestawy stron w końcu działają w Search Console

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Zestawy stron w Search Console działają i pozwalają na usprawnienie pracy z Search Console. Sprawdź o co chodzi!

AktualnościDodano: 13.12.2016

SEO social mix [listopad 2016]Nieprzeczytany

SEO social mix [listopad 2016]

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Wybraliśmy i skomentowaliśmy dla Was 3 najciekawsze pytania i dyskusje związane z pozycjonowaniem, które pojawiły się w sieci w listopadzie. Oto one.

AktualnościDodano: 05.12.2016

Większe pliki Sitemap i mniej funkcji w Search ConsoleNieprzeczytany

Większe pliki Sitemap i mniej funkcji w Search Console

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Przedstawiamy zmiany dotyczące plików sitemap.xml w Google i Bing, informujemy o usunięciu "content keywords" z Search Console.

AktualnościDodano: 05.12.2016

Kupno domeny: co musisz o nim wiedzieć?Nieprzeczytany

Kupno domeny: co musisz o nim wiedzieć?

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Domeny towarzyszą nam od przeszło 30 lat. Początki nie były zbyt obiecujące, jednak dzisiaj rynek domen jest na tyle rozbudowany, że mamy pełną swobodę w zakresie rejestracji i wyboru domeny do naszej strony internetowej. Przed ostatecznym zakupem domeny warto jest znać kilka, z pozoru szczegółów, które w późniejszym czasie okażą się istotne z punktu SEO.

ArtykułyDodano: 02.12.2016

[Q&A no. 8] Optymalizacja one-page / Łukasz TrześniewskiNieprzeczytany

[Q&A no. 8] Optymalizacja one-page / Łukasz Trześniewski

Łukasz TrześniewskiAutor: Łukasz Trześniewski

Przedstawimy Wam zestaw pytań i odpowiedzi, dotyczących optymalizacji stron typu one-page. Tym razem na Wasze pytania odpowiadał Łukasz Trześniewski, Manager SEO w Agencji Marketingowej Qantum, autor bloga o SEO.

Q&ADodano: 28.11.2016

Google AMP od teraz w raporcieNieprzeczytany

Google AMP od teraz w raporcie

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Z przyspieszonych stron mobilnych korzysta coraz więcej webmasterów. Popularność technologii sprawiła, że Google podjęło decyzję o rozszerzeniu możliwości analizy wyszukiwanych fraz w Google Search Console o dane związane z AMP. Statystyki możemy zestawić z pozostałymi parametrami strony, co daje nam możliwość łatwego porównania generowanego ruchu.

AktualnościDodano: 28.11.2016