Indeksacja - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Kategoria: Indeksacja
Mobile-first index: kolejny etap wdrażania

Mobile-first index: kolejny etap wdrażania

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Gary Illyes z Google, podczas ostatniej konferencji dla webmasterów, na scenie w PubCon, ogłosił, że planowane jest większe przetasowanie wyników w indeksie mobilnym w ciągu kilku najbliższych tygodni.

AktualnościDodano: 22.02.2018

Co pierwsze: robots.txt czy META

Co pierwsze: robots.txt czy META

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Czy strona z zablokowanym dostępem w pliku robots.txt może pojawić się w indeksie? A co z tą, która ma jednocześnie blokadę dostępu i zapis noindex w sekcji meta?

ArtykułyDodano: 20.02.2018

Filtry Google – wszystko, co musisz o nich wiedzieć w 2018 roku

Filtry Google – wszystko, co musisz o nich wiedzieć w 2018 roku

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Nadejście nowego roku niestety nie spowodowało złagodzenia algorytmów Google, a wręcz przeciwnie. Kary wciąż są nakładane, dlatego warto wiedzieć, jakie mogą być powody takiego działania korporacji, a także jak wyjść z takiego filtra, aby pozycjonowanie nadal przynosiło efekty.

ArtykułyDodano: 20.02.2018

Zwróć uwagę na dane strukturalne

Zwróć uwagę na dane strukturalne

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Dowiedz się, co powiedział Gary Illyes z Google o danych strukturalnych podczas ostatniego Pubconu.

AktualnościDodano: 14.11.2017

Google aktualizuje wytyczne w zakresie oceny jakości

Google aktualizuje wytyczne w zakresie oceny jakości

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Google po raz kolejny nas zaskakuje i wprowadza nowe wytyczne dotyczące oceny jakości stron internetowych – Google Rater. Warto nadmienić, że jest to już trzecia aktualizacja w tym roku, poprzednie miały miejsce w marcu i maju.

AktualnościDodano: 24.08.2017

Projekt Sowa - jakie zmiany spowoduje?

Projekt Sowa - jakie zmiany spowoduje?

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Obecnie Internet jest zalewany nieprawdziwymi, wręcz mylącymi informacjami. Z problemem tym czynną walkę rozpoczął koncern Google. Pod koniec kwietnia br. firma poinformowała, że uruchamia algorytm o nazwie Projekt Sowa. Co ma na celu i jak będzie działać?

AktualnościDodano: 22.05.2017