Artykuły - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Typ wpisów: Artykuły
Jak działają crawlery Google?Nieprzeczytany

Jak działają crawlery Google?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Jak działają crawlery Google? Dobra strona internetowa – czyli taka, która pozwala docierać do pożądanych odbiorców i zyskiwać duże zasięgi – musi być przygotowana nie tylko „pod użytkownika”, ale także z myślą o robotach wyszukiwarek. To konieczne, aby dobrze się indeksowała i mogła osiągnąć wysoką pozycję w SERP-ach. Czym są crawlery Google, bo o nich mowa, i jak działają? Wyjaśniamy.

ArtykułyDodano: 10.05.2022

Semantyczne słowa kluczowe — analiza kontekstu, o której musisz pamiętaćNieprzeczytany

Semantyczne słowa kluczowe — analiza kontekstu, o której musisz pamiętać

Wojciech LewandowskiAutor: Wojciech Lewandowski

W niniejszym artykule dowiesz się, czym są semantyczne słowa kluczowe. Zrozumiesz ich założenia oraz nauczysz się je rozpoznawać. Podamy Ci przykłady, które zobrazują zasady ich działania, a także damy wskazówki, gdzie szukać semantycznych słów kluczowych oraz jak wdrażać je na swojej stronie internetowej.

ArtykułyDodano: 04.04.2022

SEO i UX – jak je ze sobą połączyć?Nieprzeczytany

SEO i UX – jak je ze sobą połączyć?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Skuteczne działania SEO nie polegają wyłącznie na „robotycznym” zaspokojeniu wymagań stawianych przez algorytmy Google. Dzisiaj to już nie wystarczy, aby osiągać topowe pozycje w rankingach. Potrzebne jest uwzględnienie znacznie ważniejszego czynnika, ludzkiego, a zatem połączenie SEO i UX. Na czym to polega? Wyjaśniamy.

ArtykułyDodano: 22.03.2022

E-A-T czyli jak Google ocenia jakość strony internetowejNieprzeczytany

E-A-T czyli jak Google ocenia jakość strony internetowej

Wojciech LewandowskiAutor: Wojciech Lewandowski

W niniejszym artykule dowiesz się, czym jest zmora SEO, czyli słynny system oceny jakości witryny EAT. Poznasz parametry, na które należy zwrócić uwagę tworząc treści w ramach jego wytycznych, a także dowiesz się, jak zastosować je w praktyce. Dodatkowo znajdziesz kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę, podczas tworzenia wiarygodnych stron internetowych.

ArtykułyDodano: 14.03.2022

13 pytań na rozmowie w sprawie pracy w branży SEONieprzeczytany

13 pytań na rozmowie w sprawie pracy w branży SEO

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Czy strona jest zaindeksowana w Google? Nie? Jak w takim razie przyspieszyć jej indeksację? A może niektóre sekcje strony są celowo zablokowane przed wyświetlaniem w wynikach wyszukiwania? Te i wiele innych pytań możesz zadać na rozmowie w sprawie pracy w dziale SEO Twojej firmy. Jeśli natomiast to Ty będziesz siedział po „drugiej stronie” starając się o zatrudnienie, sprawdź na ile jesteś przygotowany do rozmowy.

ArtykułyDodano: 23.02.2022

CONTADU – platforma Content Intelligence do planowania, zarządzania i optymalizacji treściNieprzeczytany

CONTADU – platforma Content Intelligence do planowania, zarządzania i optymalizacji treści

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

CONTADU to platforma Content Intelligence pozwalająca na łatwe planowanie, zarządzanie i optymalizację treści. Zniżka na narzędzie czeka na Was w zakładce z Bonusami.

ArtykułyDodano: 28.12.2021