Artykuły - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Typ wpisów: Artykuły
Anchor text, czyli czym są teksty kotwicy i jak je optymalizować

Anchor text, czyli czym są teksty kotwicy i jak je optymalizować

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Linki odgrywają znaczącą rolę w SEO, ich elementem jest anchor text, czyli tzw. teksty kotwicy. W tym artykule staram się przybliżyć podstawowe kwestie związane z tzw. anchor text, czyli tekstem kotwicy.

ArtykułyDodano: 25.01.2021

Strona 404 - Jak ją wykorzystać, by zatrzymać użytkownika?

Strona 404 - Jak ją wykorzystać, by zatrzymać użytkownika?

Marek RogowskiAutor: Marek Rogowski

Jak sprawdzić błędy 404 w obrębie swojej strony internetowej? Najlepsze praktyki związane ze stroną błędu 404. Przykłady kreatywnych realizacji. Sprawdź!

ArtykułyDodano: 14.01.2021

Oficjalne wytyczne dotyczące crawl budget w przewodniku Google

Oficjalne wytyczne dotyczące crawl budget w przewodniku Google

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Na stronie Google Search Central opublikowano przewodnik po zarządzaniu budżetem indeksowania, czyli tak zwanym Crawl budget. Tekst jest dedykowany właścicielom dużych serwisów internetowych lub stron często aktualizowanych.

ArtykułyDodano: 08.01.2021

SEO Copwriting, czyli jak pisać treści dla użytkowników i wyszukiwarek

SEO Copwriting, czyli jak pisać treści dla użytkowników i wyszukiwarek

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Artykuł na temat SEO Copywriitngu w którym postaram się przedstawić najważniejsze aspekty zagadnienie, od definicji po konkretne wskazówki.

ArtykułyDodano: 15.12.2020

Pozycjonowanie strony firmowej, od czego zacząć i jak powinno to wyglądać? cz.5

Pozycjonowanie strony firmowej, od czego zacząć i jak powinno to wyglądać? cz.5

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Dzisiaj publikujemy ostatnią część naszego cyklu dotyczącego pozycjonowania strony firmowej. Na sam koniec temat linków, czyli kwestia czy są one potrzebne, niezbędne i jak należy wykonać poprawne linkowanie na swojej stronie.

ArtykułyDodano: 08.12.2020

Pozycjonowanie strony firmowej, od czego zacząć i jak powinno to wyglądać? cz.4

Pozycjonowanie strony firmowej, od czego zacząć i jak powinno to wyglądać? cz.4

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Użyteczność i „przyjazność” obsługi serwisu jest coraz ważniejszym czynnikiem, który wpływa na pozycjonowanie strony. Google zapowiedziało, że w kolejnych latach znaczenie użyteczności będzie odgrywało jeszcze większą rolę w ustalaniu rankingu stron.

ArtykułyDodano: 01.12.2020