Artykuły - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Typ wpisów: Artykuły
Optymalizacja słów kluczowych: 3 trendy, których warto być świadomymNieprzeczytany

Optymalizacja słów kluczowych: 3 trendy, których warto być świadomym

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Optymalizacja słów kluczowych to jeden z fundamentów skuteczności SEO. Na pierwszy rzut oka zadanie jest proste - wystarczy sięgnąć po odpowiednie narzędzia, aby dobrać frazy o właściwym potencjale. Sęk w tym, że na przestrzeni od lat zmienił się zarówno sposób, w jaki ludzie wyszukują informacje Google, jak i algorytmy samej wyszukiwarki. Jak zatem dostosować proces optymalizacji keywordów do obecnych trendów?

ArtykułyDodano: 26.09.2022

Czy social media mają wpływ na pozycjonowanie?Nieprzeczytany

Czy social media mają wpływ na pozycjonowanie?

Wojciech LewandowskiAutor: Wojciech Lewandowski

Działania SEO bardzo często w ogóle nie skupiają się na pracy w mediach społecznościowych. Jest tak ze względu na fakt, że wielu ekspertów od pozycjonowania nie widzi w nich potencjału, gdyż nie posiadają one wartości rankingowej. W naszym artykule postaramy się jednak przekonać Cię, iż social media mają siłę, z którą powinna liczyć się każda marka i którą warto wykorzystać.

ArtykułyDodano: 13.09.2022

Sztuczna inteligencja a przyszłość SEO – jak AI wpływa na pozycjonowanie i czego się spodziewać?Nieprzeczytany

Sztuczna inteligencja a przyszłość SEO – jak AI wpływa na pozycjonowanie i czego się spodziewać?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Sztuczna inteligencja w SEO to nie „pieśń odległej przyszłości”, ale fakt. Google już od 2015 roku używa RankBrain przy przygotowywaniu SERPów czy systemu AI stworzonego do walki ze spamem. Jednak na tym nie koniec. To dopiero początek, ponieważ narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję są coraz chętniej i śmielej wykorzystywane także w strategii pozycjonowania. Można się spodziewać że już wkrótce AI wywoła prawdziwą rewolucję w świecie SEO. Zmiany już się rozpoczęły. Zobacz, w jakich obszarach i czego można się spodziewać w kolejnych miesiącach oraz latach.

ArtykułyDodano: 29.08.2022

Zdjęcia i wideo na Twojej stronie internetowej — czy są bezpieczne dla SEO?Nieprzeczytany

Zdjęcia i wideo na Twojej stronie internetowej — czy są bezpieczne dla SEO?

Wojciech LewandowskiAutor: Wojciech Lewandowski

Tworząc swój biznes lub, jak wolą marketingowcy, swoją markę nie możesz wypełniać bezwiednie swojej strony internetowej treściami. Nawet kapitalnie obrobione materiały zdjęciowe i wideo nie będą widoczne dla użytkowników oraz potencjalnych klientów, jeśli nie będą odpowiednio zoptymalizowane pod kątem SEO. By ją wykonać, musisz zastosować kilka kroków. Czytaj dalej, a dowiesz się, jak wykonać je samodzielnie i wynieść swoją stronę na nowy poziom!

ArtykułyDodano: 20.07.2022

Jak pisać, aby tekst wzbudził zainteresowanie i był dobry pod SEONieprzeczytany

Jak pisać, aby tekst wzbudził zainteresowanie i był dobry pod SEO

Natalia GalusAutor: Natalia Galus

Doświadczenie copywriterów, pozycjonerów i właścicieli stron internetowych pokazuje, że celem każdego tekstu w sieci powinno być proste przekazanie komunikatu i wzbudzenie zainteresowania. Jak to zrobić? W jaki sposób pisać, aby tekst był chętnie czytany, dobrze zrozumiany, a zarazem wartościowy?

ArtykułyDodano: 12.07.2022

Główne aktualizacje algorytmów Google - czym są i jak wpływają na wyniki SEO?Nieprzeczytany

Główne aktualizacje algorytmów Google - czym są i jak wpływają na wyniki SEO?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

May 2022 Core Update, czyli kolejna główna aktualizacja algorytmów Google została już w pełni wdrożona. Każda taka zmiana wywołuje u SEO-wców obawy, ponieważ może spowodować spore zamieszanie w pozycjach w wynikach wyszukiwania. Czym więc dokładnie są główne aktualizacje algorytmów Google i dlaczego mogą mieć wpływ na wyniki SEO? Wyjaśniamy.

ArtykułyDodano: 24.06.2022