Zaplecza SEO - podobieństwa, różnice, właściwości
W dzisiejszym wpisie omawiamy rodzaje zaplecz oraz podpowiadamy, które zaplecze wybrać, aby osiągnąć możliwie najlepsze efekty.
ArtykułyDodano: 24.01.2018
W dzisiejszym wpisie omawiamy rodzaje zaplecz oraz podpowiadamy, które zaplecze wybrać, aby osiągnąć możliwie najlepsze efekty.
ArtykułyDodano: 24.01.2018
Jeżeli zdecydujemy się na stworzenie nowych stron zapleczowych, to powinny być one w pełni dopracowane i przyjazne z punktu widzenia użytkownika. Jak więc stworzyć mocną stronę zapleczową? Oto kilka wskazówek.
ArtykułyDodano: 11.01.2018
Kanibalizacja słów kluczowych występuje wtedy, gdy dla jednego słowa kluczowego posiadamy dwie lub więcej podstron w serwisie, które "rywalizują" ze sobą o pozycje. Sprawdź jak ją wykryć i skutecznie z nią walczyć.
ArtykułyDodano: 19.12.2017
Jesteśmy w trakcie stopniowego wdrażania Mobile-first index. Niniejszy materiał to skrót najważniejszych informacji na jego temat.
ArtykułyDodano: 15.12.2017
Relacje SEO-wiec – klient mogą być różne: chłodne, trudne, dobre, ciepłe i prawdziwie partnerskie. Czasem jest zabawnie, czasem nerwowo, a bywa i tak, że człowiek zaczyna myśleć nad zmianą pracy… Poprosiliśmy kilka osób z branży SEO, aby opowiedziały o swoich doświadczeniach i relacjach z klientami. Dziś opowiadają Panie.
ArtykułyDodano: 30.11.2017
Dobrze wykonany brief SEO to dokument pozwalający agencji SEO nie tylko przygotować ofertę, ale także określić wstępną strategię działań. Jeżeli nie jesteś pewien, jak powinien wyglądać profesjonalny brief SEO, sprawdź nasze propozycje pytań do klienta.
ArtykułyDodano: 06.11.2017