Mateusz Śliwowski - SeoStation

Blog SEO > Mateusz Śliwowski

Filtry:

Autor: Mateusz Śliwowski
Copywriter od 2013 roku. Dziennikarz w platformie WhitePress. Prowadzi swoją stronę i bloga branżowego. Pasjonat marketingu treści, motoryzacji i nowych technologii.
RODO w Wordpress – jak je wprowadzić i zarządzać danymi?Nieprzeczytany

RODO w Wordpress – jak je wprowadzić i zarządzać danymi?

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

RODO to nowe rozporządzenie UE w sprawie przetwarzania danych osobowych. Dotyczy zarówno firm, jak i osób indywidualnych będących administratorem poufnych danych. Omawiane rozporządzenie jest niezwykle rygorystyczne, wprowadza wiele regulacji i nakłada nowe obowiązki zarówno na właścicieli firm, jak i nawet pracowników. Jak się okazuje, aby wprowadzić założenia RODO na swojej stronie, konieczne jest nie tylko zapoznanie się z aspektami prawnymi, ale również zmiana kodu strony.

AktualnościDodano: 21.06.2018

Aktualizacja Google z 7 marca miała związek z trafnością – mamy potwierdzenieNieprzeczytany

Aktualizacja Google z 7 marca miała związek z trafnością – mamy potwierdzenie

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

John Mueller podczas Hangouta Google potwierdził, że aktualizacja algorytmu Google przeprowadzona 7 marca miała związek z trafnością treści na poszczególnych witrynach. O czym jeszcze się dowiedzieliśmy?

AktualnościDodano: 08.05.2018

Google kończy testy wyświetlania zerowych wyników wyszukiwaniaNieprzeczytany

Google kończy testy wyświetlania zerowych wyników wyszukiwania

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Google zakończyło test z wyświetlaniem zerowych wyników wyszukiwania.

AktualnościDodano: 22.03.2018

Google usprawnia wyszukiwanie - wieloznaczne podpowiedziNieprzeczytany

Google usprawnia wyszukiwanie - wieloznaczne podpowiedzi

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Od kilku miesięcy możemy wykorzystywać nowe funkcje wyszukiwarki Google. Dotyczą one wyszukiwania obrazem, opisów fragmentów i wykresów. Ostatnią dodaną funkcjonalnością były „wieloznaczne opisy fragmentów”. O co chodzi?

AktualnościDodano: 01.03.2018

Duplicate content – najczęstsze problemy i rozwiązaniaNieprzeczytany

Duplicate content – najczęstsze problemy i rozwiązania

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Duplicate content to bardzo niebezpieczne zjawisko pod kątem pozycjonowania. Jeżeli zostanie wykryty na naszej stronie, może ona zniknąć z indeksu Google lub z tego tytułu mogą nas dotknąć konsekwencje prawne. Warto zatem ustrzec się przed duplikacją treści. Jednak, czym jest to zjawisko i jak z nim walczyć?

ArtykułyDodano: 26.02.2018

Filtry Google – wszystko, co musisz o nich wiedzieć w 2018 rokuNieprzeczytany

Filtry Google – wszystko, co musisz o nich wiedzieć w 2018 roku

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Nadejście nowego roku niestety nie spowodowało złagodzenia algorytmów Google, a wręcz przeciwnie. Kary wciąż są nakładane, dlatego warto wiedzieć, jakie mogą być powody takiego działania korporacji, a także jak wyjść z takiego filtra, aby pozycjonowanie nadal przynosiło efekty.

ArtykułyDodano: 20.02.2018