Już 22 marca semWAW#2 powraca do Campusu Google. Bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. SeoStation po raz kolejny objęło wydarzenie swoim patronatem.


Na scenie zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach.

Podczas drugiej warszawskiej edycji na scenie pojawią się:
Anna Podruczna (Online Marketing Team Leader w eVisions Advertising),
Marcin Żmuda (Head of SEO w OrionMedia),
Łukasz Żelezny (SEO.London),
Łukasz Chwiszczuk (Właściciel w Conversion Hunters),
Przemysław Modrzewski (Data & Analytics Principal Lead w Google).

Podczas semWAW#2 – startup edition:

- wysłuchasz 5 marketingowych prelekcji od najlepszych ekspertów w branży,
- weźmiesz udział w panelu dyskusyjnym,
- zobaczysz na scenie zwycięzcę Call4Papers (startup edition),
- poznasz nowinki branżowe, które wdrożysz od razu po spotkaniu,
- zadasz swoje pytania zaproszonym ekspertom na żywo (dzięki sli.do),
- weźmiesz udział w AfterParty po konferencji.

Dodatkowo kilka dni przed konferencją odbędą się warsztaty semWAW. To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Zostaną przeprowadzone w 2 ścieżkach:
18.03 (poniedziałek): Google Ads&Analytics. Prowadzący: Dorota Kika, Andrzej Brandt i Anna Moczulska.
19.03 (wtorek): SEO. Prowadzący: Rafał Borowiec, Ewelina Podrez-Siama i Mateusz Malinowski. Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 40. 

Więcej informacji:
Strona internetowa: https://semwaw.pl/
Kup bilety na konferencję i warsztaty: https://app.evenea.pl/event/semwaw2/