15 marca 2013 r. to data ostatniej potwierdzonej, 15-tej w kolejności aktualizacji Pandy (dla przypomnienia, jej wprowadzenie miało miejsce 24 lutego 2011 r. i dotyczyło tylko wyników w USA, a do Polski przyszła dopiero 12 sierpnia tego samego roku). Od tej pory Panda nie miała już być niezależną zmianą wprowadzaną raz na kilka miesięcy, ale częścią algorytmu aktualizowanego na bieżąco - a tak przynajmniej wynikało z poprzednich wypowiedzi.

Z ostatniej wypowiedzi Matta Cuttsa, o której mowa w serwisie Search Engine Land:

"(...) the Panda algorithm is still being updated roughly every month but that update is rolled out slowly throughout the month."

Panda to teraz część algorytmu aktualizowana w cyklach comiesięcznych, a jej wprowadzanie jest rozciągnięte w czasie nawet na ok. 10 dni. Tym samym nie powinna ona być mocno zauważalna, w przeciwieństwie do jej dotychczasowych aktualizacji, których wprowadzanie było widoczne z dnia na dzień. Nie powinniśmy również słyszeć więcej o oficjalnych potwierdzeniach kolejnych update'ów.