Marzec został zdominowany przez newsy i usprawnienia związane z koronawirusem. 

[1 marca 2020] Google wdraża aktualizację, która wpływa na podejście algorytmów do linków nofollow.

[5 marca 2020] Google informuje, że we wrześniu 2020 przejdzie całkowicie na mobile first-index

[13 marca 2020] Google Maps zostało uzupełnione o możliwość poinformowania o zamknięciu firmy podczas pandemii.

[18 marca 2020] W związku z epidemią, Google zdecydowało się na wprowadzenie kilku dodatkowych usprawnień w wynikach wyszukiwania oraz w znacznikach schema.org dla wydarzeń.

[23 marca 2020] Bing wprowadza dodatkowe dane strukturalne dla informacji związanych z koronawirusem.

[23 marca 2020] Na blogu DevaGroup opublikowałem wyniki testu linków z Allegro po roku czasu od ich zakupienia. 

[24 marca 2020] Google wdraża kolejne dodatkowe elementy, które są wyświetlane w wynikach wyszukiwania dla fraz związanych z koronawirusem.

[30 marca 2020] Google Search Console zostaje rozbudowane o kilka nowych funkcji, w tym udostępnianie linków do raportów SC bez logowania czy lepsze zarządzanie użytkownikami.

[31 marca 2020] Google publikuje wytyczne poświęcone "wstrzymaniu pracy biznesu online" na czas pandemii.