Długofalowa współpraca z klientem w SEO - kilka słów o tym, dlaczego nie zawsze się udaje
Dlaczego dochodzi do przerwania współpracy między klientem a SEOwcem i co należy poprawić, by dochodziło do tego jak najrzadziej?
ArtykułyDodano: 30.10.2018
Dlaczego dochodzi do przerwania współpracy między klientem a SEOwcem i co należy poprawić, by dochodziło do tego jak najrzadziej?
ArtykułyDodano: 30.10.2018
W ostatniej przeprowadzonej ankiecie pytaliśmy SEOwców o rodzaje oferowanych przez nich usług, ich koszty oraz miesięczną liczbę klientów, dla których świadczą dany rodzaj usługi.
RaportyDodano: 20.06.2018
Porozmawiajmy o pieniądzach. Jak duże są budżety Waszych klientów? Jak duży procent z każdej sumy na fakturze to rzeczywisty zarobek? Kiedy budżet jest przepalany na korzyść agencji i niekorzyść klienta?
ArtykułyDodano: 23.04.2018
Jak wiecie praca SEO-wca jest dość skomplikowana. Nie ma jasnych wytycznych co robić, a czego nie wolno robić i jak dokładnie wpłynie to na pozycje konkretnej domeny. Raport ze sposobu rozliczania się pozycjonerów z klientami za lata 2016-2017.
RaportyDodano: 18.04.2018
Czy pozycjonowanie u naszych czeskich sąsiadów różni się od naszego i czy Google miewa konkurencję? Zapraszamy do lektury krótkiej rozmowy z czeskim SEO-wcem.
AktualnościDodano: 16.01.2018
Tym razem o relacjach SEO-wiec - klient opowiadają Panowie z branży. Będzie o budowaniu relacji, o fundamentach współpracy, będzie o cechach, które SEO-wiec mieć powinien. Zachęcamy do lektury!
AktualnościDodano: 04.12.2017