Aktualności - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Typ wpisów: Aktualności
John Mueller o Medic Update - ulepszaj całą witrynę

John Mueller o Medic Update - ulepszaj całą witrynę

Hubert LitwinAutor: Hubert Litwin

1 sierpnia tego roku miała miejsce dosyć duża aktualizacja algorytmu Google. Po przeanalizowaniu zmian na stronach użytkownicy doszli do wniosku, że dotyczą one głównie stron o tematyce medycznej. To właśnie dlatego ten update nazwano „medyczną aktualizacją”. W serwisie Reddit wywiązała się rozmowa właśnie na temat tej aktualizacji.

AktualnościDodano: 18.12.2018

Adresy URL pod tytułami są oficjalnie linkami

Adresy URL pod tytułami są oficjalnie linkami

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Jeszcze do niedawna adresy URL, które wyświetlały się na liście wyników wyszukiwania nie były linkami. Teraz już są.

AktualnościDodano: 14.12.2018

Q&A Page - nowy typ danych strukturalnych

Q&A Page - nowy typ danych strukturalnych

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

W bibliotece serwisu Google pojawił się nowy typ danych strukturalnych, który dedykowany jest stronom zawierającym treści w formie "Q&A".

AktualnościDodano: 06.12.2018

Utrata danych Google Images w raportach Search Console

Utrata danych Google Images w raportach Search Console

Hubert LitwinAutor: Hubert Litwin

W ostatnim czasie mogliśmy zaobserwować, że w Search Console zostały usunięte dane Google Images z raportów skuteczności. Możliwe, że wpłynie to na wyniki wyszukiwania?

AktualnościDodano: 05.12.2018

Google uruchomił nową stronę dla web deweloperów – web.dev

Google uruchomił nową stronę dla web deweloperów – web.dev

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Strona web.dev jest platformę learningową dla web deweloperów w zakresie m.in. przyspieszenia ładowania stron, bezpieczeństwa oraz SEO oraz pozwoli wykonać audyt strony na bazie rozszerzenia Lighthouse w Chromie.

AktualnościDodano: 15.11.2018

Czy warto tworzyć osobne <title> na jednej stronie?

Czy warto tworzyć osobne <title> na jednej stronie?

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

A gdyby tak stworzyć dwa różne title tagi na jednej stronie, jeden dla urządzeń mobilnych oraz jeden dla komputerów? Czy ze względu na mobile first index, Google zaindeksuje wersje dla mobilnych, a standardową zignoruje?

AktualnościDodano: 09.11.2018