Aktualności > Mobile SEO - SeoStation

Blog SEO

Filtry:

Typ wpisów: Aktualności
Kategoria: Mobile SEO
Jak wyłączyć AMP w serwisie (wyłączamy accelerated mobile pages)Nieprzeczytany

Jak wyłączyć AMP w serwisie (wyłączamy accelerated mobile pages)

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Jeśli zastanawiasz się jak usunąć AMP z serwisu (i nie stracić przy tym pozycji i ruchu w wyszukiwarce) to przeczytaj ten krótki poradnik.

AktualnościDodano: 27.07.2017

Certyfikat Google - strony mobilneNieprzeczytany

Certyfikat Google - strony mobilne

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Program certyfikacji Google dla programistów/deweloperów stron mobilnych. Jakie ma wyglądać egzamin i jak długo ważny jest certyfikat - przeczytasz w tym artykule.

AktualnościDodano: 07.04.2017

Google wpycha nos w UX’a, będą kary za popupy na stronachNieprzeczytany

Google wpycha nos w UX’a, będą kary za popupy na stronach

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google wdraża kolejne zmiany dot. mobilnych wyników wyszukiwania i wypowiada wojnę stronom, które wyświetlają pełnoekranowe popupy.

AktualnościDodano: 11.01.2017

Wolna strona, to strona nieprzyjazna dla urządzeń mobilnychNieprzeczytany

Wolna strona, to strona nieprzyjazna dla urządzeń mobilnych

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

John Mueller na jednym z Google Webmaster Central office-hours hangout udzielił bardzo interesującej informacji na temat szybkość stron internetowych w nawiązaniu do zmian związanych z mobile first index. Sprawdź koniecznie o co chodzi!

AktualnościDodano: 30.12.2016

Mobile first indexing i wszystko co musisz o tym wiedziećNieprzeczytany

Mobile first indexing i wszystko co musisz o tym wiedzieć

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Co niesie ze sobą nowy indeks mobilny? Jak się do niego przygotować, co się zmieni a co pozostanie bez zmian?

AktualnościDodano: 15.12.2016

Google AMP od teraz w raporcieNieprzeczytany

Google AMP od teraz w raporcie

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Z przyspieszonych stron mobilnych korzysta coraz więcej webmasterów. Popularność technologii sprawiła, że Google podjęło decyzję o rozszerzeniu możliwości analizy wyszukiwanych fraz w Google Search Console o dane związane z AMP. Statystyki możemy zestawić z pozostałymi parametrami strony, co daje nam możliwość łatwego porównania generowanego ruchu.

AktualnościDodano: 28.11.2016