Ukazało się właśnie trzecie wydanie książki "Słownik pojęć SEO. Angielsko-polski, polsko-angielski”. Przypominamy, że autorką jest Marta Gryszko (aka Lexy) - specjalista SEO z kilkunastoletnim doświadczeniem. Słownik ukazał się zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej na Ridero.pl.

Aktualnie pozycja zawiera tłumaczenie już 539 haseł branżowych. 

Część angielsko-polska

W części angielsko–polskiej, poza tłumaczeniem hasła, można znaleźć dodatkowe komentarze autorki, które dokładniej tłumaczą wybrane słowo czy zwrot.

 

 

Część polsko-angielska

Sekcja polsko-angielska, poza standardowymi tłumaczeniami pojęć, została dodatkowo wzbogacona o cytaty z anglojęzycznych tekstów. Osadzenie tłumaczonych zwrotów w kontekście pozwala na lepsze zrozumienie użycia danego słowa lub zwrotu, przez co zastosowanie ich w praktyce staje się łatwiejsze.

Czy warto posiadać taki słownik?

Oczywiście, że tak ;) Najlepszym dowodem na to, że jest to wartościowa i przydatna publikacja, niech będą poniższe opinie:

Jak zdobyć?

Nowe III wydanie słownika można nabyć w wersji papierowej, jak również cyfrowej. Poniżej znajdują się odnośniki do wybranych księgarni:

Dostępne od 1 listopada 2020:

Publikacja dostępna jest dla każdego użytkownika SeoStation po opłaceniu dowolnego pakietu.

Jeżeli nie masz jeszcze konta, zarejestruj je na stronie https://www.seostation.pl/wersje.html i dokonaj pierwszej płatności. W zakładceBonusy pojawi się plik do pobrania.