Poniżej zestawienie najważniejszych zmian i aktualności we wrześniu 2021.

[30 września 2021] Google informuje, że raport danych strukturalnych w Search Console zawiera teraz dużo bardziej szczegółowe i konkretne dane.

[29 września 2021] Na forum Google Polska pojawił się nowy wpis, w którym Google wyjaśnia jak sztuczna inteligencja i algorytm MUM zwiększa użyteczność informacji w wyszukiwarce. Warto wspomnieć też o konferencji Search On, na której Google ponownie chwaliło algorytm MUM i jego wpływ na rozumienie zdjęć i wideo.

[27 września 2021] W Google Search Central pojawiła się nowa dokumentacja dotycząca SEO dla ecommerce.

[23 września 2021] Po pewnych problemach raporty skuteczności w Google Search Console działają już poprawnie.

[22 września 2021] Google wdrażana nowe funkcjonalności dot. podróżowania i wypoczynku, w wynikach zobaczyć można "things to do" czy ceny biletów z możliwością ich wygodnego zakupu.

[17 września 2021] Google udostępnia więcej informacji na temat tego jak generuje znacznik < title > w wynikach wyszukiwania. Jest to doprecyzowanie nowej metody, która powoduje bardzo częste podmiany oryginalnej zawartości

[3 września 2021] Bing udostępnia API do szybkiego indeksowania nawet do 10 000 adresów URL jednocześnie dla wszystkich!