Poniżej zestawienie najważniejszych zmian i aktualności w sierpniu 2021.

[2 września 2021] Google wdraża aktualizację Page Experience Update!
 
[31 sierpnia 2021] Google testuje dodatkowe "taby" w wynikach wyszukiwania!
 
[30 sierpnia 2021] Google informuje, że podmiana znacznika <title> przez algorytm nie wpływa na widoczność serwisu i nie jest czynnikiem rankingowym.
 
[ 24 sierpnia 2021] Google informuje o rozpoczęciu wdrażania aktualizacji "Link spam update". Wdrożenie ma zająć nawet cały miesiąc.
 
[23 sierpnia 2021] Brak danych skuteczności w Search Console za 23 i 24 sierpnia.
 
[23 sierpnia 2021] Google opublikowało statystyki, w których informuje o tym, że firma wykonała 4500 zmian w wyszukiwarce w 2020 roku!
 
[17 sierpnia 2021] John Mueller informuje, że Google odwiedza adresy URL zawierające przekierowania przez wiele lat po wykonaniu przekierowania!
 
[17 sierpnia 2021] Google zaczyna pokazywać nagłówki H1 (lub ich części) zamiast zawartości znaczników <title> w wynikach wyszukiwania. Tydzień później zaktualizowane zostały również informacje dot. generowania znaczników <title> w wynikach: https://developers.google.com/search/blog/2021/08/update-to-generating-page-titles?hl=pl
 
[10 sierpnia 2021] Stara wersja narzędzia do testowania danych strukturalnych przestała działać. Nowe wersje narzędzia dostępne są pod adresem https://developers.google.com/search/docs/advanced/structured-data
 
[4 sierpnia 2021] Google usuwa "Safe browsing" (bezpieczne przeglądanie stron) z dokumentacji dot. page experience signals i upraszcza wytyczne Raportu jakości stron internetowych.