Mobile SEO - SeoStation

Blog SEO > Mobile SEO

Filtry:

Kategoria: Mobile SEO
Artykuły związane z optymalizacją stron pod kątem urządzeń mobilnych, w tym informacje dotyczące narzędzi SEO umożliwiających analizę szybkości ładowania stron.
Google aktualizuje algorytm dla wyników mobilnychNieprzeczytany

Google aktualizuje algorytm dla wyników mobilnych

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

John Mueller poinformował na swoim Twitterze, że z dniem dzisiejszym Google w pełni wdrożyło kolejny etap aktualizacji algorytmu w wynikach mobilnych.

AktualnościDodano: 12.05.2016

Dostaniemy nowe narzędzie do testu zgodności strony z urządzeniami mobilnymiNieprzeczytany

Dostaniemy nowe narzędzie do testu zgodności strony z urządzeniami mobilnymi

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google testuje nową wersję narzędzia do sprawdzania zgodności i poprawności wyświetlania się serwisów internetowych na urządzeniach mobilnych. Zanosi się na nową usprawnioną wersję tego narzędzia.

AktualnościDodano: 10.05.2016

Raporty o błędnym wdrożeniu AMP w serwisie zostały zaktualizowaneNieprzeczytany

Raporty o błędnym wdrożeniu AMP w serwisie zostały zaktualizowane

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Z dniem wczorajszym Search Console doczekało się aktualizacji zakładki, która zawiera informacje o błędnym/poprawnym wdrożeniu AMP w serwisie.

AktualnościDodano: 05.05.2016

[Raport] Rok po MobilegeddonieNieprzeczytany

[Raport] Rok po Mobilegeddonie

Karolina GudeckaAutor: Karolina Gudecka

Niedawno, tj. 21 kwietnia, minął dokładnie rok od wdrożenia przez Google aktualizacji zwanej „Mobilegeddonem”. Zmiany wprowadzone przez giganta z Muntain View miały premiować w SERP-ach mobilnych strony posiadające wersję mobilną. Po dwunastu miesiącach od ogłoszenia tego update’u, SeoStation zapytało polskich SEO-wców, jak oceniają „Mobilegeddon”.

RaportyDodano: 27.04.2016

Wyszukiwanie mobilneNieprzeczytany

Wyszukiwanie mobilne

Ewelina SzczecińskaAutor: Ewelina Szczecińska

Coraz więcej Klientów korzysta z Google na urządzeniach przenośnych.

ArtykułyDodano: 29.03.2016

Druga odsłona MobilegeddonuNieprzeczytany

Druga odsłona Mobilegeddonu

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Niemalże rok temu, 21 kwietnia 2015 roku, Google wprowadziło aktualizację algorytmu, dotyczącą widoczności stron internetowych i ich mobilnych wersji w wyszukiwarce, czyli tak zwany Mobilegeddon.

ArtykułyDodano: 17.03.2016