Jak podaje searchenginejournal.com, Google poinformowało o aktualizacji dotyczącej algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlanie odpowiedzi w wynikach wyszukiwania. Chodzi tutaj o wszystkie wyniki wyszukiwania, które zwracają tzw. "Direct Answers", ale dodatkowo powiązane są bardzo mocno z upływem czasu.

Aktualizacja algorytmu skupia się na 3 typach treści:

1. Treści, które są stale i regularnie aktualizowane.
Jako przykład podać można tutaj tabele z datami dni wolnych od pracy, które każdego roku wypadać mogą w innym okresie. 

2. Treści, które zmieniły się wraz z upływem czasu,
Jako przykład podać można zapowiedzi filmów i seriali, które po jakimś czasie zmieniły się, np. poprzez dodanie większej ilości informacji na temat danego filmu / serialu.

3. Treści dotyczące wydarzenia.
Jako przykład można podać nowo powstające wydarzenia jak i te, które swoje miejsce mają co roku.

Wszystkie powyższe typy mogą dezaktualizować się wraz z upływem czasu. Google informuje, że usprawnienia w algorytmie mają na celu wyeliminować serwowanie użytkownikowi zdezaktualizowanych informacji. Oznacza to, że w Direct Answers nastąpić może nieznaczna rotacja stron, które tam występują. Krokiem zapobiegającym wyrzuceniu z Direct Answers może być aktualizacja najbardziej wartościowych podstron, uwzględniając przy tym najpewniej nawiązania do aktualnej daty.

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-featured-snippets-update/319553/