Blog o SEO - Co nieco o pozycjonowaniu w bazie wiedzy SeoStation

Blog SEO

Czy to koniec PageRank?Nieprzeczytany

Czy to koniec PageRank?

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Czy to już koniec wskaźnika PageRank? Niekoniecznie, ale na pewno kolejny gwóźdź do trumny …

AktualnościDodano: 10.03.2016

Test klikalnych numerów telefonów w organicznych wynikachNieprzeczytany

Test klikalnych numerów telefonów w organicznych wynikach

Jakub KuszyńskiAutor: Jakub Kuszyński

Od dłuższego czasu obserwowaliśmy klikalne numery telefonów w wynikach sponsorowanych (Adwords) na urządzeniach mobilnych w wyszukiwarce Google. Natomiast od kilku dni to samo rozwiązanie testowane jest w organicznych wynikach wyszukiwania.

AktualnościDodano: 09.03.2016

Karuzele newsów w mobilnych wynikach tylko dla stron z AMP?Nieprzeczytany

Karuzele newsów w mobilnych wynikach tylko dla stron z AMP?

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Karuzele newsów w mobilnych wynikach tylko dla stron z AMP. Nie wdrożyłeś AMP? Twoja strona nie pokaże się w karuzelach wiadomości.

AktualnościDodano: 03.03.2016

Wojownik SEO kontra... klienciNieprzeczytany

Wojownik SEO kontra... klienci

Wojownik SEOAutor: Wojownik SEO

Nie ma co ukrywać – to klienci sprawiają, że Wojownik SEO rodzi się (albo ginie w odmętach wyszukiwarki). To ich zlecenia pobudzają do działania i nadają sens całej naszej branży. Bez klienta nie ma Wojownika, a jaki klient jest… każdy może przeczytać.

ArtykułyDodano: 26.02.2016

Accelerated Mobile Page (AMP) w mobilnych wynikach wyszukiwaniaNieprzeczytany

Accelerated Mobile Page (AMP) w mobilnych wynikach wyszukiwania

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google wyświetla informacje o wdrożeniu AMP w wynikach wyszukiwania dla wybranych stron internetowych.

AktualnościDodano: 25.02.2016

Google rezygnuje z reklam po prawej stronie w wynikach wyszukiwaniaNieprzeczytany

Google rezygnuje z reklam po prawej stronie w wynikach wyszukiwania

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google usuwa linki reklamowe z bocznego panelu wyników wyszukiwania. Ogromne zmiany w AdWords - sprawdź.

AktualnościDodano: 20.02.2016