SEO blog - Baza wiedzy na SeoStation

Baza wiedzy

Jak dodać stronę do Google?

Jak dodać stronę do Google?

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Odpowiedź na pytanie: "Jak dodać stronę do Google?" Najbardziej skutecznym sposobem zgłoszenia Twojej strony do wyszukiwarek jest zdobycie linków prowadzących do niej.

ArtykułyDodano: 01.08.2011

Zmiany na zapleczu po aktualizacji Google Panda

Zmiany na zapleczu po aktualizacji Google Panda

Jacek BiernackiAutor: Jacek Biernacki

Google wprowadzało(a) w ostatnim czasie zmiany w algorytmie o nazwie Panda Update, która miała wpłynąć na ocenę stron internetowych, a w szczególności stron o niskim poziomie treści. W większości dotyczy to popularnych stron zapleczowych, które cechują się raczej niską jakością tekstów i ogólnie małą wartością użytkową (poza pozycjonowaniem).

ArtykułyDodano: 30.06.2011

Jak analizować słowa kluczowe?

Jak analizować słowa kluczowe?

Jacek BiernackiAutor: Jacek Biernacki

Dobór pozycjonowanych słów kluczowych to jeden z ważniejszych elementów, które wpływają na końcowy sukces naszych prac. Z jednej strony jest tendencja do wybierania słów z dużą ilością wyszukań, jednak na te słowa panuje raczej duża konkurencja. Z drugiej proste frazy nie przyniosą nam spodziewanych efektów, chyba, że celem naszym jest long tail.

ArtykułyDodano: 30.06.2011

Czerwcowy PR update

Czerwcowy PR update

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Jak można już zauważyć w alertach dotyczących PR, w dniu dzisiejszym rozpoczęła się aktualizacja toolbarowego PR.

AktualnościDodano: 27.06.2011

Jak uzyskać więcej niż 8 linków witryn

Jak uzyskać więcej niż 8 linków witryn

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

W większości przypadków stronom przydzielany jest tylko jeden zestaw linków witryn, które wyświetlają się, jeśli w wynikach wyszukiwania znajdzie się ich strona główna. Jest jednak sposób na to, aby każdemu działowi w serwisie został przydzielony zupełnie inny zestaw sitelinków.

ArtykułyDodano: 19.06.2011

Search Engine Ranking Factors 2011

Search Engine Ranking Factors 2011

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Serwis SEOmoz.org opublikował ranking elementów wpływających na wyniki wyszukiwania (tzw. Search Engine Ranking Factors). Wzięło w nim udział aż 132 specjalistów, których odpowiedzi zostały porównane do analizy ponad 10 000 wyników pod kątem ocenianych elementów.

AktualnościDodano: 07.06.2011