Aktualizacje algorytmów - SeoStation

Blog SEO > Aktualizacje algorytmów

Filtry:

Kategoria: Aktualizacje algorytmów
Wpisy na temat aktualizacji algorytmów wyszukiwarek ze szczególnym naciskiem na Google. Sprawdź opisy wybranych update-ów i bądź na bieżąco z ogłaszanymi aktualizacjami. Może Cię także zainteresować archiwalny e-book o filtrach w Google.
Google aktualizuje wytyczne dla webmasterówNieprzeczytany

Google aktualizuje wytyczne dla webmasterów

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google aktualizuje i dodaje nowe wytyczne i wskazówki dla webmasterów. Sprawdź, co się zmieniło, a co zostało dodane.

AktualnościDodano: 30.01.2016

Komunikaty o błędnym wdrożeniu AMP już w Search ConsoleNieprzeczytany

Komunikaty o błędnym wdrożeniu AMP już w Search Console

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google zaczyna wyświetlać komunikaty o błędnym wdrożeniu AMP (Accelerated Mobile Pages) w Search Console.

AktualnościDodano: 21.01.2016

Wyjątkowo duże wahania pozycji w GoogleNieprzeczytany

Wyjątkowo duże wahania pozycji w Google

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Dzisiejszy dzień przyniósł ze sobą ogromne wahania pozycji słów kluczowych w naturalnych wynikach wyszukiwania. Spekuluje się, że Google uruchomiło algorytm Pingwina 4.0, który ma działać w czasie rzeczywistym (oficjalnie nie zostało to jednak potwierdzone).

AktualnościDodano: 10.01.2016

Aktualizacja raportów o błędach indeksowania aplikacji na Androida w SCNieprzeczytany

Aktualizacja raportów o błędach indeksowania aplikacji na Androida w SC

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Od niedawna w Google możemy zauważyć zaindeksowane odnośniki do aplikacji w sklepie Google Play. Na oficjalnym profilu dla webmasterów Google+ opublikowano informację o uproszeniu oraz aktualizacji komunikatów dotyczących błędów indeksowania aplikacji mobilnych na system Andriod.

AktualnościDodano: 08.01.2016

Wyniki wyszukiwania oparte o lokalizację telefonu?Nieprzeczytany

Wyniki wyszukiwania oparte o lokalizację telefonu?

Ewelina SzczecińskaAutor: Ewelina Szczecińska

Kolejny krok w personalizowaniu wyników przez Google. Wiele wskazuje na to, że wyszukiwarka zaczęła zwracać odpowiedzi na zapytania użytkowników, opierając się na danych z ich telefonów komórkowych. Bazuje zatem nie tylko na lokalizacji, z której zostaje wysłane zapytanie, ale też na miejscach odwiedzanych w ostatnim czasie przez pytającego.

AktualnościDodano: 30.12.2015

Zmiany w Google SnippetsNieprzeczytany

Zmiany w Google Snippets

Ewelina SzczecińskaAutor: Ewelina Szczecińska

W SERP coraz szybciej i częściej wyświetlają się tzw. Google Snippets.

AktualnościDodano: 23.12.2015