Aktualizacje algorytmów > Administracja SeoStation - SeoStation

Blog SEO

Filtry:

Kategoria: Aktualizacje algorytmów
Autor: Administracja SeoStation
Plakietki w wynikach graficznych GoogleNieprzeczytany

Plakietki w wynikach graficznych Google

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Plakietki - małe usprawnienie w wynikach graficznych Google

AktualnościDodano: 02.08.2017

SeoStation zmienia PageRank na Flow MetricsNieprzeczytany

SeoStation zmienia PageRank na Flow Metrics

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

SeoStation rezygnuje z używania wskaźnika PageRank (PR). Zastępuje go miernikami Flow Metrics od firmy Majestic. Ta zmiana jest już widoczna w opisie kondycji stron na kontach klientów SeoStation.

AktualnościDodano: 18.04.2016

Zmiana w aktualizacji mobile-friendlyNieprzeczytany

Zmiana w aktualizacji mobile-friendly

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Stosowanie zakrywających całą stronę komunikatów zachęcających do zainstalowania aplikacji mobilnej może sprawić, że Google przestanie uznawać stronę za mobile-friendly.

AktualnościDodano: 02.11.2015

Kary ręczne dla stron mobilnychNieprzeczytany

Kary ręczne dla stron mobilnych

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Google zapowiedziało wprowadzenie kar ręcznych dla stron mobilnych nadużywających niewłaściwych przekierowań. Chodzi o podstępne przekierowania na inne witryny.

AktualnościDodano: 30.10.2015

RankBrain w GoogleNieprzeczytany

RankBrain w Google

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

W ostatnich dniach świat obiegła informacja o wykorzystaniu Sztucznej Inteligencji w algorytmie Google. Chodzi o RankBrain, który służy do interpretowania pewnej części wyników zwracanych po wysłaniu zapytania do wyszukiwarki.

AktualnościDodano: 27.10.2015

Yahoo podpisało umowę z GoogleNieprzeczytany

Yahoo podpisało umowę z Google

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

W ramach renegocjacji dawnej umowy w marcu br., Yahoo uwolniło się od zapisu na wyłączność i mogło samo decydować o 49% powierzchni reklamowej. Mogło ją przeznaczyć zarówno na reklamy od firm konkurencyjnych względem Bing (np. Google), na co zdecydowało się w tym miesiącu.

AktualnościDodano: 21.10.2015