Google Maps, w którym wizytówkę powinna posiadać każda firma, staje się coraz bardziej rozbudowanym systemem. Oprócz standardowych możliwość pozycjonowaina firm w Google Maps, użytkownicy tego narzędzia dostali dwie nowe funkcjonalności, które działają w oparciu o udostępnione jakiś czas temu narzędzie „Wpisy”.

Wpisy, które umożliwiały wyświetlanie użytkownikom wyszukiwarki krótkich newsów oraz informacji na temat wydarzeń w boksie firmy, umożliwiają teraz dodawanie ofert (w tym z kodami rabatowymi) i prezentowanie produktów! Wpisy znajdziecie w menu zarządzania swoim punktem w Google Maps (Miejsca Google).

Zobaczcie sami nowe funkcjonalności:

gmap utworzenie wpisu

Tworzenie nowej oferty

 

gmap widok oferty

Widok oferty w wynikach wyszukiwania

 

widok oferty rabatu

Widok oferty w formie kodu rabatowego

 

gmaps linia czasu

Widok linii czasu publikacji

 

Boks firmy po prawej stronie wyników wyszukiwania pojawia się głównie dla zapytań związanych z adresem lub nazwą firmy. Nowe funkcjonalności mogą być jednak ciekawym sposobem na wygodną i szybką komunikację z klientem na poziomie wyszukiwarki.