I ️ Marketing to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce. Kolejna edycja tego eventu odbędzie się 17-20 marca 2020 roku na największej sali kinowej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

Na czym polega fenomen I ♥️ Marketing? Event trwa aż cztery dni i gromadzi ponad 1500 uczestników, 64 prelegentów oraz ok. 50 partnerów. Konferencja to przede wszystkim dawka niezwykle skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie.

Dla branży SEO i wszystkich, którzy zajmują się optymalizacją i pozycjonowaniem stron, w szczególności polecamy bloki I ♥ ads&analytics oraz I ♥ seo&content.

Tylko do 28 lutego można nabyć bilety w niższej, promocyjnej cenie. Po tym terminie cena uczestnictwa rośnie.

Konferencja podzielona jest tematycznie, aby każdy marketer znalazł odpowiedni dla siebie obszar tematyczny i są to: ads & analytics, seo & content, marketing oraz social media. Uczestnicy sami decydują, czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.

Oprócz aspektów szkoleniowych, ogromną zaletą konferencji I ♥️ Marketing jest to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, jak i małych i średnich firm. Spotkać można pracowników agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia, zamiast opuszczać biuro w kolejnych miesiącach.

Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, prelegentach i poruszanej tematyce, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl, gdzie znajduje się całe spektrum informacji.

 

  • 10:00 – 10:10 Otwarcie konferencji przez Macieja Kautza
     
  • 10:10 – 10:30 Piotr Guziur
    Temat: 
    Optymalizacja konwersji i ROAS

    Wyciąganie wniosków na podstawie niepełnych danych jest gorsze od wróżenia z fusów i skazuje kampanię reklamową na niepowodzenie. Wyciąganie błędnych wniosków na podstawie dobrych danych jest jeszcze gorsze. Obu błędów można uniknąć w dużej mierze dzięki prawidłowej konfiguracji Google Analytics i Tag Manager. W prezentacji pokażę listę błędów i dobrych praktyk ich unikania oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Dowiesz się, jak zbierać właściwe dane i na ich podstawie wyciągać dobre wnioski, by osiągać lepsze efekty kampanii reklamowych w Internecie.
     
  • 10:30 – 10:50 Maciej Lewiński
    Temat: 22 porady, które każdy marketer chciałby otrzymać w 2020 roku
     
  • 10:50 – 11:10 Witold Wrodarczyk
    Temat: 
    Jak od jutra usprawnić Google Ads i Analytics, eliminując proste błędy i niedociągnięcia?

    Czy wiesz, że w konfiguracji kont Google Ads i Analytics prawie wszyscy ciągle popełniają te same błędy? A co lepsze, w ciągu kilku godzin większość z nich można prosto naprawić. Niezależnie od skali działania i liczby zaawansowanych funkcji, te łatwe do wyeliminowania niedociągnięcia zniekształcają Twoje dane i obniżają efektywność reklam. W prezentacji omówię najpowszechniejsze błędy i pokażę zmiany, które możesz wdrożyć w ciągu jednego dnia.
     
  • 11:10 – 11:30 Krzysztof Marzec
    Temat: Przez tekst reklamy do serca

    O tym jak pisać lepsze reklamy w Google Ads, aby pomysłowo zwiększać CTR i współczynnik konwersji.
     
  • 11:30 – 12:00 Przerwa kawowa 
     
  • 12:00 – 12:20 Dominik Karbowski
    Temat: Wszyscy kłamią, tylko nie smartfon - deklaracje użytkowników vs. dane pasywne

    Z każdym dotknięciem ekranu smartfona pozostawiamy cyfrowy ślad. Lokalizacja i zdarzenia offline odgrywają znaczącą rolę w procesie poznawania i pozyskiwania nowych klientów online. Dane pasywne ze smartfonów (dane lokalizacyjne oraz dane online) odzwierciedlają realne zachowania użytkowników. Myślisz, że do analizy zachowań użytkowników wykorzystano już wszystko? Jak poradzić sobie np. z łączeniem danych cross-device? Mobile data, location data, dane z przeglądarek i wewnętrznych systemów sprzedaży to tylko część data-driven marketing. Dlaczego warto ogarnąć swoje dane? Oraz z czego korzystać
     
  • 12:20 – 12:40 Prelegent do ogłoszenia 
     
  • 12:40 – 13:00 Prelegent do ogłoszenia
     
  • 13:00 – 13:20 Ewa Wysocka 
    Temat: Evergreen & Launch - dwa lejki reklamowe, które musisz opanować, aby skalować biznesy subskrypcyjne B2C
     
  • 13:20 – 13:40 Zwycięzca eliminacji do #ilovemkt
     
  • 13:40 – 14:40 Przerwa obiadowa
     
  • 14:40 – 15:00 Sylwia Chada
    Temat: zostanie podany wkrótce
     
  • 15:00 – 15:20 Mikołaj Adamczak 
    Temat: Jak skutecznie promować miliony ofert, czyli Allegro w Google Shopping

Ucz się sprzedaży od największych. 20 lat Allegro na rynku, 100 milionów ofert i dziesiątki tysięcy sprzedających w wielu konkurencyjnych branżach robi wrażenie. W 2015 roku Allegro zaczęło konkurować z setkami sklepów za pomocą kampanii Google Shopping i do tego czasu wiele się nauczyło. W prezentacji pokażę wnioski z tych lekcji - jak wdrażać i optymalizować kampanie Google Shopping, by zdobywać uwagę i pieniądze klientów.

  • 15:20 – 15:40 Karol Dziedzic
    Temat: zostanie podany wkrótce
     
  • 15:40  16:00 Łukasz Chwiszczuk
    Temat: 
    3 warstwy optymalizacji kampanii Google Ads

    Jak sprawić by Twoje kampania sprzedawały? Na jakie ustawienia uważać przy tworzeniu kampanii oraz jak mierzyć realną sprzedaż z Google Ads.
     
  • 16:00 – 16:30 Przerwa kawowa
     
  • 16:30 – 16:50 Artur Jabłoński
    Temat: Jak konfigurować kampanie na Facebooku w 2020 roku, by nie stracić kontroli nad budżetem?

Od marca Facebook przejmie pełną kontrolę nad budżetem całej kampanii reklamowej na FB i IG. Będzie się starał lepiej wydać Twoje pieniądze. Czy to oznacza, że możesz tylko patrzeć, na co idzie Twój budżet, czy może jest szansa jakoś kontrolować te wydatki? Przez ostatni rok szukaliśmy rozwiązania tego problemu i pokażę, co można z tym zrobić, by zachować chociaż część władzy nad swoimi wydatkami.

  • 16:50 – 17:10 Albert Radomski
    Temat: 
    Performance marketing – oczekiwania klienta kontra rzeczywistość

    Wierzę, że świadomy klient to najlepszy klient. Dlatego podczas prezentacji ujawnimy, jak manipulacja danymi konwersji, nieumiejętne skalowanie budżetu i oderwane od rzeczywistości estymacje wyników prowadzą do zaostrzenia relacji na linii agencja-klient oraz podpowiemy, na co zwracać szczególną uwagę we współpracy z agencją.
  • 17:10 – 17:30 Piotr Marzec
    Temat: 
    Jak zwiększyć sprzedaż dzięki YouTube?

    Gdy połączymy najpopularniejszy serwis wideo z najskuteczniejszymi praktykami reklamowymi możemy znacznie zwiększyć sprzedaż. YouTube to źródło świetnych klientów i medium, które pozwala reklamodawcom na precyzyjne docieranie do konsumentów. Ale mimo tego nie każdy zarabia krocie dzięki YouTube. Dlaczego? I jak mądrze optymalizować reklamy, by jak najwięcej sprzedawały? Odpowiedź znajdziesz w mojej prezentacji.
    ​​​​​​
  • 17:40 – 18:00 Sesja Q&A
     
  • 18:00 – 18:15 Zakończenie I dnia konferencji

  • 10:00 – 10:10 Otwarcie konferencji przez Macieja Kautza
     
  • 10:10 – 10:30 Prelegent do ogłoszenia
     
  • 10:30 – 10:50 Rafał Szymkowiak
    Temat: 
    Content marketing: ile contentu a ile marketingu?

    O tworzeniu wartościowych treści, autentyczności twórcy oraz umiejętnym zagospodarowaniu efektów content marketingu. Na przykładzie trudnej marketingowo branży prawniczej. O błędach, których lepiej nie powtarzać i o sukcesach, które mogą inspirować. Wieloletni praktyk samouk opowie też o intuicji, konsekwencji i owocnej współpracy z marketerami.
     
  • 10:50 – 11:10 Zwycięzca eliminacji do #ilovemkt
     
  • 11:10 – 11:30 Wojtek Mazur
    Temat: Nowoczesny content marketing? A komu to potrzebne?

    Dowiesz się, jak prawidłowo prowadzić działania marketingu treści w 2020 roku. Z jakimi wyzwaniami musisz się zmierzyć oraz jakich korzyści i efektów działań możesz się spodziewać?
     
  • 11:30 – 12:00 Przerwa kawowa 
     
  • 12:00 – 12:20 Edyta Kowal
    Temat: 
    Mój dom, moja twierdza. Dlaczego lepiej budować media własne niż sięgać po cudze i jak robić to dobrze?

    Komunikacja w internecie potrafi zmieniać się jak pogoda w marcu. Grając w cudzą grę, opartą na coraz to nowszych algorytmach i cennikach kupowania zasięgu, dużo ryzykujesz. A co ważniejsze - to nie ty rozdajesz karty. Media własne pozwalają na odzyskanie kontroli i budowę stabilnego świata Twojej marki. Z mojego wystąpienia dowiesz się, co zyskujesz stawiając na owned media. Podpowiem ci też, o co dbać i jak kreatywnie je rozwijać oraz jak generować poprzez nie leady wysokiej jakości.
     
  • 12:20 – 12:40 Grzegorz Strzelec
    Temat: Lotnicza historia zarządzania SEO. Czyli, jak będąc pilotem wyskoczyć z samolotu tak, aby wszyscy się cieszyli!

    …albo ten moment, gdy pełen energii wchodzisz do dużej firmy, gdzie masz misję zbudować kompetencje SEO i pierwsze zdanie, które słyszysz to: „Wiesz, my już tu mieliśmy takich magików od SEO”. Czujesz wtedy, jak w Twoim Boeingu pasji, właśnie poluzowało się mocowanie skrzydła wiary. Już wiesz, że łatwo nie będzie. Masz wystartować, ale nie ma wieży kontroli lotów. Masz lecieć, ale nikt nie dołączył instrukcji obsługi maszyny. Masz wylądować, ale na pasie startowym biega właśnie stado kóz, a w międzyczasie pasażerowie stwierdzili, że napalą sobie ognisko (z foteli). Moja historia zarządzania SEO, ma w sobie całą masę takich perypetii, radości, smutków, wdzięczności i rozterek. Po latach stwierdziłem, że najwięcej wspólnego ma właśnie z historią awiacji. Mam cel pomóc Ci nie popełnić tych błędów co ja i zainspirować moimi doświadczeniami w zarządzaniu SEO.
     
  • 12:40 – 13:00 Barbara Stawarz - García
    Temat: 
    zostanie podany wkrótce
    ​​​​​​
  • 13:00 – 13:20 Łukasz Rogala
    Temat: Jak nie dać się zrobić w jajo – czyli 10 sposobów na weryfikację pracy agencji SEO

    Kontrola najwyższą formą zaufania – to powiedzenie powinno towarzyszyć każdemu, kto korzysta z usług zewnętrznego dostawcy w zakresie SEO. Nie chodzi przy tym o szukanie haków na obecną firmę od SEO, ale o wzajemne pilnowanie się i dbanie o sukces Twojej strony internetowej. W swojej prezentacji przedstawię 10 sprawdzonych sposobów weryfikacji pracy agencji, pomogę Ci je zrozumieć, a także jeden sposób dzięki któremu stosunkowo niewielkim nakładem czasowym będziesz mógł mieć wszystkie dane w jednym miejscu.
     
  • 13:20 – 13:40 Łukasz Żelezny
    Temat: 
    Taktyki SEO do wdrożenia dziś wieczorem

Czym jest analiza GAP i na czym polega jej siła.
Jak skrócić czas oczekiwania na wyniki poprzez metodę Snapshot.
Optymalizacja OnPage? To ważne!
Łączenie subdomen w podfoldery - czy warto?
Budowanie linków poprzez brand tracking.
Pluginy dla WP, bez których nie mógłbym żyć.

  • 13:40 – 14:40 Przerwa obiadowa
     
  • 14:40 – 15:00 Szymon Słowik
    Temat: 
    Content marketing - przed i po SEO - czyli historia pewnej optymalizacji

    Wyobraź sobie serwis poradnikowy dla przedsiębiorców, który jest pełen tzw. "wartościowych treści". Regularnie pojawiają się w nim obszerne i merytoryczne artykuły, wywiady z praktykami, relacje z ważnych branżowych wydarzeń. Jest rozwijany przez blisko dwa lata, ale ruch z Google, mimo pełnego zaangażowania ze strony zespołu redakcyjnego oraz napływu linków z dziesiątek, setek domen, napływa bardzo powoli. Smutne, prawda? I nagle dzieje się coś, co sprawia, że strona w ciągu trzech miesięcy zwiększa widoczność z 250 do blisko 1000 fraz w TOP10 w Google i wchodzi na ścieżkę stałego wzrostu. Rok do roku rośnie pięciokrotnie! A to dopiero początek… Bo zoptymalizowaliśmy jeden z kilkunastu czynników i zabieramy się za kolejne...
     
  • 15:00 – 15:20 Tomasz Stopka
    Temat: Czy jakość w działaniach SEO ma znaczenie? Case study bez happy endu(?)

    10 lat historii w internecie, silny brand oraz tysiące ciekawych artykułów oraz wykonywane z najwyższą starannością SEO - czy nawet to nie jest w stanie uchronić strony internetowej przed spadkami w Google? To się okaże w trakcie prezentacji. Poznaj case study pewnego popularnego bloga technologicznego, z którego dowiesz się jak sobie radzić z budową większego serwisu, zmagając się nie tylko z SEO, kodem strony, ale i z ludźmi, a szczególnie programistami i administratorami. Spodziewaj się niespodziewanego.
     
  • 15:20 – 15:40 Marianna Krupa
    Temat: PIF-PAF! Jak nie przestrzelić w CM?

    Nikt nie lubi, gdy mu się wytyka błędy! Niestety czasami trzeba i to właśnie ja postanowiłam się z tym zmierzyć. Pokażę Ci, że w dobie praktycznie nieograniczonych możliwości content marketingowych bardzo łatwo jest przestrzelić, przedobrzyć, przeaktorzyć (wybierz właściwe). Skutkiem tego jest przepalenie budżetu, brak efektów, zły szef oraz klient. A tego nikt nie che… W swoim specyficznym stylu udowodnię Ci, że Content Marketing to sztuka umiaru. Pokażę kejsy z życia CM managera. Pojawią się przykłady tekstów, które nie miały prawa się zwrócić i kampanii, które nie zadziałały. Udowodnię Ci, że nawet ""prosta"" analiza fraz kluczowych to nie takie wsiadł na rower i pojechał. Spokojnie: będą też przykłady dobrych praktyk. Już nie mogę się doczekać!
     
  • 15:40 – 16:00 Mariusz Bacic & Jarosław Dudek 
    Temat: Problemy i wyzwania w SEO oraz ich nietypowe rozwiązania

    Przeanalizujemy i omówimy proste oraz zawiłe zagadnienia SEO, te które mogą być "śmiertelne" dla Twojej strony oraz te, które pomogą wycisnąć z niej maksimum. Wskażemy krok po kroku kompleksowe rozwiązania do wdrożenia na stronie. Nawet jeśli znasz rozwiązanie wskazanego problemu, to liczymy, że 18 minut które poświęcisz na naszą prezentację i zapoznanie się z naszym podejściem pozwoli Ci zaoszczędzić czas dzięki wprowadzeniu odpowiednich procesów.
     
  • 16:00 – 16:30 Przerwa kawowa
     
  • 16:30 – 16:50 Robert Niechciał
    Temat: 
    Jak podejmować mądre decyzje w SEO?

    Czego możesz spodziewać się po Google? Wszystkiego? Dwa ostanie lata zaserwowały nam lawinę zmian w algorytmie Google. Rodzi się pytanie, co NAS czeka w najbliższej przyszłości i jak planować swoje działania, by kolejne zmiany nie wyrzuciły Twojego biznesu z wyszukiwarki Wielkiego G? Spokojna analiza kierunku zmian i ich poprawna interpretacja pomoże Ci podejmować bezpieczne decyzje i działania, nastawione na długoterminowy rozwój.
     
  • 16:50 – 17:10 Katarzyna Sowicka
    Temat: 
    Dlaczego Twój content marketing nie żyje?

    Od kilku lat content marketing jest odmieniany przez wszystkie przypadki, a grono marketerów deklarujących jego stosowanie ciągle rośnie. Zapytasz: i co z tego? Masz rację – często nic. Tak spore nic, że trudno zauważyć, jak ledwo dyszy. Czy jesteś gotowy, że niedługo umrze? A może już nie żyje? Sprawdzimy to wspólnie: diagnoza - reanimacja. Nie obiecuję pigułki szczęścia. Dostaniesz konkretną i sprawdzoną receptę, z gwarancją skuteczności.
     
  • 17:10 – 17:30 Grzegorz Miłkowski
    Temat: Generowanie leadów za pomocą blogów i portali firmowych. Jak prowadzić media własne, żeby konwertowały na Twój biznes

Konkret Marketing: jak zmusić blog lub portal firmowy by przynosił konkretne efekty, jak generowanie leadów, kontakt z potencjalnym klientem, a nawet sprzedaż? Pokażę jak zachęcić użytkowników do pozostawienia kontaktu do siebie (adresu e-mail lub numeru telefonu), jak budować konwersję za pomocą konkretnych formularzy lub automatyzować ten proces dzięki wykorzystaniu chatbotów w content marketingu. Dzięki omówionym przykładom zobaczysz, jak firma może zaROIć się od klientów, by pojawiła się lepsza efektywność i premia!

  • 17:40 – 18:00 Sesja Q&A
     
  • 18:00 – 18:15 Zakończenie II dnia konferencji