Marta Gryszko - SeoStation

Blog SEO > Marta Gryszko

Filtry:

Autor: Marta Gryszko
Autorka SEO bloga Lexy związana z branżą od 2005 r. Wydała pakiet kursów pozycjonowania i kurs dla SEO copywriterów. Właścicielka firmy INFEO Marta Gryszko, CCO w Wake App Sp. z o.o. - spółki prowadzącej SeoStation.
Manipulowanie wynikami wyszukiwania przez GoogleNieprzeczytany

Manipulowanie wynikami wyszukiwania przez Google

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Jeden z patentów Google - Ranking documents - omawia sposób, w jaki Google celowo zmienia pozycje strony lub opóźnia bezpośredni wpływ niektórych działań na nią.

AktualnościDodano: 27.08.2012

Które linki mają znaczenie dla GoogleNieprzeczytany

Które linki mają znaczenie dla Google

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Podczas zeszłotygodniowego spotkania z Johnem Muellerem wyjaśniony został temat tego, za którymi linkami Google podąża, a które ignoruje. Analizowane były m.in. linki z i do podstron błędów 404, noindexem oraz zablokowane w pliku robots.txt.

AktualnościDodano: 20.08.2012

Nowy czynnik rankingowy w GoogleNieprzeczytany

Nowy czynnik rankingowy w Google

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Zgodnie z zapowiedziami na blogu insidesearch.blogspot.com, w tym tygodniu Google wprowadza do algorytmu nowy czynnik, jakim jest ilość pozytywnie rozpatrzonych wniosków o naruszenie praw autorskich (DMCA).

AktualnościDodano: 14.08.2012

Co zamiast precli?Nieprzeczytany

Co zamiast precli?

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Ostatnie zmiany algorytmu zmuszają nas do tego, aby zadbać o naturalny profil linków i pozyskiwać odnośniki w sposób bardziej przypominający działania reklamowe niż nastawione na tzw. manipulowanie wynikami wyszukiwania.

ArtykułyDodano: 08.08.2012

Czy Google zlicza linki z niezaindeksowanych podstron?Nieprzeczytany

Czy Google zlicza linki z niezaindeksowanych podstron?

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Test ma na celu sprawdzenie, czy Google podąża za linkami oraz uwzględnia je przy ustalaniu pozycji, jeśli linki te znajdują się na niezaindeksowanych podstronach.

ArtykułyDodano: 23.07.2012

Znaczenie atrybutów title i alt dla SEONieprzeczytany

Znaczenie atrybutów title i alt dla SEO

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Wyniki testu pokazują, które z atrybutów dla linków graficznych (title dla linka, title dla grafiki, alt dla grafiki) mają znaczenie pod kątem SEO.

ArtykułyDodano: 17.07.2012