Łukasz Suchy - SeoStation

Blog SEO > Łukasz Suchy

Filtry:

Autor: Łukasz Suchy
Senior SEO Specialist w Deva Group, Owner w Suprime.pl, redaktor bloga SeoStation od października 2015 r. Magister inżynier informatyki ze specjalizacją inżynieria produkcji oprogramowania. Pasjonat SEO i SEM. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje również strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.
Czy Google może zaindeksować linki ukryte przez Ajax i Javascript?Nieprzeczytany

Czy Google może zaindeksować linki ukryte przez Ajax i Javascript?

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Ukrywasz linki i treści przy pomocy Ajax'a i JavaScriptu? W artykule dowiesz się, czy Google może to zaindeksować.

AktualnościDodano: 17.02.2016

Działania ręczne dla stron z błędnie wdrożonymi danymi strukturalnymiNieprzeczytany

Działania ręczne dla stron z błędnie wdrożonymi danymi strukturalnymi

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google nakłada ręczne kary za niepoprawne wdrożenie danych strukturalnych w obrębie serwisu. Przeczytaj jakie serwisy oberwały najbardziej oraz za co można dostać karę.

AktualnościDodano: 10.02.2016

Google testuje wygląd SERPów związanych z podróżowaniemNieprzeczytany

Google testuje wygląd SERPów związanych z podróżowaniem

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google testuje nowy wygląd wyników wyszukiwania dla zapytań związanych z podróżowaniem. Sprawdź jak mogą wyglądać nowe serpy.

AktualnościDodano: 10.02.2016

Google testuje nowy wygląd map, a John Mueller zdradza wpływ recenzji na rankingNieprzeczytany

Google testuje nowy wygląd map, a John Mueller zdradza wpływ recenzji na ranking

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Mapy Google znów mogą się zmienić! John Mueller uchyla rąbka tajemnicy, sprawdź czy recenzję mogą wpływać na ranking Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

AktualnościDodano: 03.02.2016

Wyniki wyszukiwania w Google i ich rodzaje - część 2Nieprzeczytany

Wyniki wyszukiwania w Google i ich rodzaje - część 2

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Kolejna część materiału prezentująca rożne rodzaje wyników wyszukiwania.

ArtykułyDodano: 31.01.2016

Google zachęca do wdrożenia AMP przez wiadomości w Search ConsoleNieprzeczytany

Google zachęca do wdrożenia AMP przez wiadomości w Search Console

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google zaczyna informować w GSC o możliwości wdrożenia AMP dla wybranych serwisów.

AktualnościDodano: 31.01.2016