Link building - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Kategoria: Link building
To już koniec Google+

To już koniec Google+

Hubert LitwinAutor: Hubert Litwin

Google poinformowało, że po 7 latach zamyka swoją platformę społecznościową, która miała bezpośrednio konkurować z Facebookiem czy Instagramem.

AktualnościDodano: 09.10.2018

Google ignoruje większość linków z domen .edu

Google ignoruje większość linków z domen .edu

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Powszechne przeświadczenie o wyższości linków z domen .edu sprawia, że wiele stron powiązanych z edukacją pada ofiarą pracy pozycjonera. Link building na tych domenach stał się nagminny, dlatego w większości Google ignoruje linki stamtąd przychodzące.

AktualnościDodano: 07.09.2018

Google wyłączy usługę goo.gl

Google wyłączy usługę goo.gl

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Od 13 kwietnia 2018 roku nie będzie już możliwości generowania nowych linków przez goo.gl. W to miejsce zostaje wprowadzona nowa usługa o nazwie Firebase Dynamic Links.

AktualnościDodano: 05.04.2018

Skąd wziąć domenę z historią pod zaplecze

Skąd wziąć domenę z historią pod zaplecze

Tomasz BagniewskiAutor: Tomasz Bagniewski

W pozycjonowaniu stron, niezależnie od trendów SEO, jednym z najważniejszych elementów pozostaje link. Dobrym źródłem odnośników są strony zapleczowe z wartościowymi tekstami, postawione na domenach z historią. Podpowiadamy jak zdobyć takie domeny.

ArtykułyDodano: 30.01.2018

Zaplecza SEO - podobieństwa, różnice, właściwości

Zaplecza SEO - podobieństwa, różnice, właściwości

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

W dzisiejszym wpisie omawiamy rodzaje zaplecz oraz podpowiadamy, które zaplecze wybrać, aby osiągnąć możliwie najlepsze efekty.

ArtykułyDodano: 24.01.2018

Google przypomina o wytycznych dotyczących linkowania

Google przypomina o wytycznych dotyczących linkowania

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Zespół Webspam Google opublikował komunikat, w którym jasno wskazuje, że został zauważony wyraźny wzrost spamerskich linków umieszczanych masowo w kampaniach artykułów sponsorowanych i gościnnych. Ponadto firma ta wskazuje, jakie błędy najczęściej uwidaczniane są w kampaniach link building.

AktualnościDodano: 26.05.2017