Artykuły > Testy SEO - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Typ wpisów: Artykuły
Kategoria: Testy SEO
Duplicate content – najczęstsze problemy i rozwiązania

Duplicate content – najczęstsze problemy i rozwiązania

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Duplicate content to bardzo niebezpieczne zjawisko pod kątem pozycjonowania. Jeżeli zostanie wykryty na naszej stronie, może ona zniknąć z indeksu Google lub z tego tytułu mogą nas dotknąć konsekwencje prawne. Warto zatem ustrzec się przed duplikacją treści. Jednak, czym jest to zjawisko i jak z nim walczyć?

ArtykułyDodano: 26.02.2018

Wdrożyłem AMP w serwisie - co mi to dało?

Wdrożyłem AMP w serwisie - co mi to dało?

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Chciałbym przedstawić wam moje wnioski i spostrzeżenia po wdrożeniu AMP w serwisie internetowym. Sprawdź jak zmieniły się pozycje i ruch w serwisie.

ArtykułyDodano: 27.04.2017

Answer Box czyli wyszukiwarka Google odpowiada na pytania

Answer Box czyli wyszukiwarka Google odpowiada na pytania

Paweł NowackiAutor: Paweł Nowacki

Jesteśmy już przyzwyczajeni do nieustannych zmian w działaniu algorytmów Google i zmian w wyświetlaniu wyników wyszukiwania. Ostatnio najbardziej rozwijaną częścią SERP-ów są rozszerzone odpowiedzi (Google RichAnswers), które wyświetlają się na niektóre z zapytań użytkowników w postaci Answer Box-ów.

ArtykułyDodano: 22.03.2016

Rezultaty przypadkowego wyindeksowania strony

Rezultaty przypadkowego wyindeksowania strony

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Sprawdziliśmy, jak szybko Google usuwa z indeksu strony, na których przypadkowo zamieszczono metatag noindex. Okazuje się, że nie zawsze reakcja jest błyskawiczna.

ArtykułyDodano: 26.03.2015

Czy Google zlicza linki z niezaindeksowanych podstron?

Czy Google zlicza linki z niezaindeksowanych podstron?

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Test ma na celu sprawdzenie, czy Google podąża za linkami oraz uwzględnia je przy ustalaniu pozycji, jeśli linki te znajdują się na niezaindeksowanych podstronach.

ArtykułyDodano: 23.07.2012

Znaczenie atrybutów title i alt dla SEO

Znaczenie atrybutów title i alt dla SEO

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Wyniki testu pokazują, które z atrybutów dla linków graficznych (title dla linka, title dla grafiki, alt dla grafiki) mają znaczenie pod kątem SEO.

ArtykułyDodano: 17.07.2012