Artykuły > Praca SEO-wca - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Typ wpisów: Artykuły
Kategoria: Praca SEO-wca
E-A-T czyli jak Google ocenia jakość strony internetowejNieprzeczytany

E-A-T czyli jak Google ocenia jakość strony internetowej

Wojciech LewandowskiAutor: Wojciech Lewandowski

W niniejszym artykule dowiesz się, czym jest zmora SEO, czyli słynny system oceny jakości witryny EAT. Poznasz parametry, na które należy zwrócić uwagę tworząc treści w ramach jego wytycznych, a także dowiesz się, jak zastosować je w praktyce. Dodatkowo znajdziesz kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę, podczas tworzenia wiarygodnych stron internetowych.

ArtykułyDodano: 14.03.2022

13 pytań na rozmowie w sprawie pracy w branży SEONieprzeczytany

13 pytań na rozmowie w sprawie pracy w branży SEO

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Czy strona jest zaindeksowana w Google? Nie? Jak w takim razie przyspieszyć jej indeksację? A może niektóre sekcje strony są celowo zablokowane przed wyświetlaniem w wynikach wyszukiwania? Te i wiele innych pytań możesz zadać na rozmowie w sprawie pracy w dziale SEO Twojej firmy. Jeśli natomiast to Ty będziesz siedział po „drugiej stronie” starając się o zatrudnienie, sprawdź na ile jesteś przygotowany do rozmowy.

ArtykułyDodano: 23.02.2022

Jak weryfikować skuteczność agencji SEO?Nieprzeczytany

Jak weryfikować skuteczność agencji SEO?

Damian MączyńskiAutor: Damian Mączyński

Pozycjonowanie jest jednym z najlepszych narzędzi ku temu, aby zwiększyć liczbę klientów. Usługa ta, coraz bardziej skomplikowana i wymagająca, dla znacznej części właścicieli firm wydaje się enigmatyczna, trudna do miarodajnej kontroli bez odpowiedniej wiedzy. Zatem, jak weryfikować skuteczność firm zajmujących się SEO, aby wiedzieć, czy cały proces jest realizowany rzetelnie i z dobrymi efektami?

ArtykułyDodano: 06.10.2021

Doświadczenie klienta - 5 sposobów na efektywne poprawienie Customer ExperienceNieprzeczytany

Doświadczenie klienta - 5 sposobów na efektywne poprawienie Customer Experience

Mateusz KaczmarekAutor: Mateusz Kaczmarek

Czym jest customer experience i jak poprawić doświadczenie klientów na naszej stronie? Doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, to nowe pole do konkurowania pomiędzy firmami.

ArtykułyDodano: 27.05.2021

Długofalowa współpraca z klientem w SEO - kilka słów o tym, dlaczego nie zawsze się udajeNieprzeczytany

Długofalowa współpraca z klientem w SEO - kilka słów o tym, dlaczego nie zawsze się udaje

Marek StokowskiAutor: Marek Stokowski

Dlaczego dochodzi do przerwania współpracy między klientem a SEOwcem i co należy poprawić, by dochodziło do tego jak najrzadziej?

ArtykułyDodano: 30.10.2018

5, 10, 15 tysięcy – co można zrobić z takim budżetem dla SEO?Nieprzeczytany

5, 10, 15 tysięcy – co można zrobić z takim budżetem dla SEO?

Radosław SkowronAutor: Radosław Skowron

Porozmawiajmy o pieniądzach. Jak duże są budżety Waszych klientów? Jak duży procent z każdej sumy na fakturze to rzeczywisty zarobek? Kiedy budżet jest przepalany na korzyść agencji i niekorzyść klienta?

ArtykułyDodano: 23.04.2018