Artykuły > Praca SEO-wca - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Typ wpisów: Artykuły
Kategoria: Praca SEO-wca
Jak weryfikować skuteczność agencji SEO?

Jak weryfikować skuteczność agencji SEO?

Damian MączyńskiAutor: Damian Mączyński

Pozycjonowanie jest jednym z najlepszych narzędzi ku temu, aby zwiększyć liczbę klientów. Usługa ta, coraz bardziej skomplikowana i wymagająca, dla znacznej części właścicieli firm wydaje się enigmatyczna, trudna do miarodajnej kontroli bez odpowiedniej wiedzy. Zatem, jak weryfikować skuteczność firm zajmujących się SEO, aby wiedzieć, czy cały proces jest realizowany rzetelnie i z dobrymi efektami?

ArtykułyDodano: 06.10.2021

Doświadczenie klienta - 5 sposobów na efektywne poprawienie Customer Experience

Doświadczenie klienta - 5 sposobów na efektywne poprawienie Customer Experience

Mateusz KaczmarekAutor: Mateusz Kaczmarek

Czym jest customer experience i jak poprawić doświadczenie klientów na naszej stronie? Doświadczenie klienta, czyli Customer Experience, to nowe pole do konkurowania pomiędzy firmami.

ArtykułyDodano: 27.05.2021

Długofalowa współpraca z klientem w SEO - kilka słów o tym, dlaczego nie zawsze się udaje

Długofalowa współpraca z klientem w SEO - kilka słów o tym, dlaczego nie zawsze się udaje

Marek StokowskiAutor: Marek Stokowski

Dlaczego dochodzi do przerwania współpracy między klientem a SEOwcem i co należy poprawić, by dochodziło do tego jak najrzadziej?

ArtykułyDodano: 30.10.2018

5, 10, 15 tysięcy – co można zrobić z takim budżetem dla SEO?

5, 10, 15 tysięcy – co można zrobić z takim budżetem dla SEO?

Radosław SkowronAutor: Radosław Skowron

Porozmawiajmy o pieniądzach. Jak duże są budżety Waszych klientów? Jak duży procent z każdej sumy na fakturze to rzeczywisty zarobek? Kiedy budżet jest przepalany na korzyść agencji i niekorzyść klienta?

ArtykułyDodano: 23.04.2018

O relacjach z klientem, który też człowiekiem… bywa ;) SEO-wcy komentują

O relacjach z klientem, który też człowiekiem… bywa ;) SEO-wcy komentują

Administracja SeoStationAutor: Administracja SeoStation

Relacje SEO-wiec – klient mogą być różne: chłodne, trudne, dobre, ciepłe i prawdziwie partnerskie. Czasem jest zabawnie, czasem nerwowo, a bywa i tak, że człowiek zaczyna myśleć nad zmianą pracy… Poprosiliśmy kilka osób z branży SEO, aby opowiedziały o swoich doświadczeniach i relacjach z klientami. Dziś opowiadają Panie.

ArtykułyDodano: 30.11.2017

Brief SEO, czyli co agencja SEO powinna wiedzieć!

Brief SEO, czyli co agencja SEO powinna wiedzieć!

Łukasz JaworskiAutor: Łukasz Jaworski

Dobrze wykonany brief SEO to dokument pozwalający agencji SEO nie tylko przygotować ofertę, ale także określić wstępną strategię działań. Jeżeli nie jesteś pewien, jak powinien wyglądać profesjonalny brief SEO, sprawdź nasze propozycje pytań do klienta.

ArtykułyDodano: 06.11.2017