Blog o SEO - Co nieco o pozycjonowaniu w bazie wiedzy SeoStation

Blog SEO

Wyniki płatne i organiczne – jakie zmiany przyniósł 2016 rok?Nieprzeczytany

Wyniki płatne i organiczne – jakie zmiany przyniósł 2016 rok?

Agnieszka WojtasAutor: Agnieszka Wojtas

W 2016 roku po raz pierwszy liczba wyszukiwań mobilnych przekroczyła liczbę wyszukiwań z urządzeń desktopowych. Uwzględniając tę ogromną zmianę, Google wprowadziło największe od lat zmiany w wynikach wyszukiwania. Co się zmieniło?

ArtykułyDodano: 07.07.2016

[Q&A no. 2] (Stosunkowo) bezpieczny link building cz. 1 / Marta GryszkoNieprzeczytany

[Q&A no. 2] (Stosunkowo) bezpieczny link building cz. 1 / Marta Gryszko

Marta GryszkoAutor: Marta Gryszko

Niedawno zaprosiliśmy Was do zadawania pytań z zakresu link buildingu. Ze względu na dość duże zainteresowanie tym tematem, postanowiliśmy zrobić 2 serie odpowiedzi na nie, zaczynając od 10 wybranych pytań.

Q&ADodano: 29.06.2016

KeyWord Planner tylko dla użytkowników z kampaniami w AdWords?Nieprzeczytany

KeyWord Planner tylko dla użytkowników z kampaniami w AdWords?

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

KeyWord Planner to popularne narzędzie wykorzystywane przez wielu użytkowników do wyszukiwania oraz wstępnej analizy słów kluczowych. Pomimo, że narzędzie stworzone zostało z myślą o płatnych kampaniach AdWords, skutecznie wykorzystywane jest również podczas pozycjonowania.

AktualnościDodano: 29.06.2016

Narzędzie do walidacji stron opartych o AMP już jestNieprzeczytany

Narzędzie do walidacji stron opartych o AMP już jest

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Google udostępnia narzędzie do validacji kodu stron AMP. Od dziś wygodnie sprawdzisz czy poprawnie wdrożyłeś AMP w swoim serwisie.

AktualnościDodano: 29.06.2016

Google Grafika, czyli wyszukiwanie obrazem - przegląd i funkcjeNieprzeczytany

Google Grafika, czyli wyszukiwanie obrazem - przegląd i funkcje

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Przegląd wszystkich funkcjonalności wyszukiwarki Google Grafika, w tym wyszukiwanie obrazem.

ArtykułyDodano: 28.06.2016

Co zrobić, gdy na dane słowo kluczowe rankuje zły adres URL?Nieprzeczytany

Co zrobić, gdy na dane słowo kluczowe rankuje zły adres URL?

Agnieszka WojtasAutor: Agnieszka Wojtas

Problem złego rankowania strona na określone słowa kluczowe, dotyczy wielu właścicieli stron. Jest to jednak problem, który można rozwiązać, a dzisiaj wyjaśnię jak to zrobić.

ArtykułyDodano: 24.06.2016