Blog o SEO - Co nieco o pozycjonowaniu w bazie wiedzy SeoStation

Blog SEO

Błąd po dodaniu krótkiej nazwy do Google Moja FirmaNieprzeczytany

Błąd po dodaniu krótkiej nazwy do Google Moja Firma

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Z różnych stron branży SEO docierają informacje o znikających opiniach w Google Moja Firma, a nawet całkowitym zawieszeniu wizytówki. Podejrzanym o spowodowanie zamieszania jest dodanie krótkiej nazwy w profilu w GMF.

AktualnościDodano: 16.07.2019

Podstawowe informacje o Google Moja FirmaNieprzeczytany

Podstawowe informacje o Google Moja Firma

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Podstawowym elementem pozycjonowania lokalnego jest posiadanie profilu w Google Moja Firma. Z artykułu dowiesz się po co jest ci potrzebny, jak założyć profil oraz więcej.

ArtykułyDodano: 04.07.2019

10 narzędzi do mierzenia szybkości strony internetowejNieprzeczytany

10 narzędzi do mierzenia szybkości strony internetowej

Konrad CabanAutor: Konrad Caban

W czasach, kiedy technologia rozwija się z prędkością światła, jeszcze bardziej rośnie znaczenie pierwszego wrażenia. To moment, który następuje tylko raz - powinien być idealny, bo nie będzie drugiej szansy. Zasada ta dotyczy również wszelkiego rodzaju stron internetowych (czy to prywatnych czy komercyjnych) i aplikacji webowych.

ArtykułyDodano: 26.06.2019

Maksymalnie dwa wyniki dla jednej domeny w SERPachNieprzeczytany

Maksymalnie dwa wyniki dla jednej domeny w SERPach

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Google chce zwiększyć różnorodność domen na pierwszej stronie wyszukiwania przez limit maksymalnie dwóch wyników per domena.

AktualnościDodano: 10.06.2019

Google oficjalnie: Dziś wdrożymy aktualizację głównego algorytmuNieprzeczytany

Google oficjalnie: Dziś wdrożymy aktualizację głównego algorytmu

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Takie rzeczy nie dzieją się często! Google oficjalnie i z wyprzedzeniem informuje o wdrożeniu aktualizacji algorytmu!

AktualnościDodano: 03.06.2019

Nowy wygląd wyników wyszukiwania w wersji mobilnejNieprzeczytany

Nowy wygląd wyników wyszukiwania w wersji mobilnej

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Google uatrakcyjnił wizualnie wygląd wyszukiwania za pomocą małych ikon reprezentujących strony www, czyli tzw. favikonów oraz zmienił kolor fontu z zielonego na czarny oznaczającego strony promowane w Google Ads.

AktualnościDodano: 27.05.2019