Optymalizacja stron - SeoStation

Baza wiedzy

Filtry:

Kategoria: Optymalizacja stron
Mobile first index i zero desktop result - wielkie zmiany w marcu?

Mobile first index i zero desktop result - wielkie zmiany w marcu?

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Od blisko roku słyszymy o zapowiedziach związanych z wdrożeniem Core Web Vitals w maju tego roku. Okazuje się, że to nie jedyna wielka zmiana jaka czeka nas początkiem 2021 :).

ArtykułyDodano: 05.03.2021

Strona 404 - Jak ją wykorzystać, by zatrzymać użytkownika?

Strona 404 - Jak ją wykorzystać, by zatrzymać użytkownika?

Marek RogowskiAutor: Marek Rogowski

Jak sprawdzić błędy 404 w obrębie swojej strony internetowej? Najlepsze praktyki związane ze stroną błędu 404. Przykłady kreatywnych realizacji. Sprawdź!

ArtykułyDodano: 14.01.2021

Oficjalne wytyczne dotyczące crawl budget w przewodniku Google

Oficjalne wytyczne dotyczące crawl budget w przewodniku Google

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Na stronie Google Search Central opublikowano przewodnik po zarządzaniu budżetem indeksowania, czyli tak zwanym Crawl budget. Tekst jest dedykowany właścicielom dużych serwisów internetowych lub stron często aktualizowanych.

ArtykułyDodano: 08.01.2021

SEO Copwriting, czyli jak pisać treści dla użytkowników i wyszukiwarek

SEO Copwriting, czyli jak pisać treści dla użytkowników i wyszukiwarek

Paweł BiałasAutor: Paweł Białas

Artykuł na temat SEO Copywriitngu w którym postaram się przedstawić najważniejsze aspekty zagadnienie, od definicji po konkretne wskazówki.

ArtykułyDodano: 15.12.2020

Pozycjonowanie strony firmowej, od czego zacząć i jak powinno to wyglądać? cz.5

Pozycjonowanie strony firmowej, od czego zacząć i jak powinno to wyglądać? cz.5

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Dzisiaj publikujemy ostatnią część naszego cyklu dotyczącego pozycjonowania strony firmowej. Na sam koniec temat linków, czyli kwestia czy są one potrzebne, niezbędne i jak należy wykonać poprawne linkowanie na swojej stronie.

ArtykułyDodano: 08.12.2020

Pozycjonowanie strony firmowej, od czego zacząć i jak powinno to wyglądać? cz.4

Pozycjonowanie strony firmowej, od czego zacząć i jak powinno to wyglądać? cz.4

Łukasz SuchyAutor: Łukasz Suchy

Użyteczność i „przyjazność” obsługi serwisu jest coraz ważniejszym czynnikiem, który wpływa na pozycjonowanie strony. Google zapowiedziało, że w kolejnych latach znaczenie użyteczności będzie odgrywało jeszcze większą rolę w ustalaniu rankingu stron.

ArtykułyDodano: 01.12.2020