Artykuły - SeoStation

Blog SEO > Artykuły

Filtry:

Typ wpisów: Artykuły
Główne aktualizacje algorytmów Google - czym są i jak wpływają na wyniki SEO?Nieprzeczytany

Główne aktualizacje algorytmów Google - czym są i jak wpływają na wyniki SEO?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

May 2022 Core Update, czyli kolejna główna aktualizacja algorytmów Google została już w pełni wdrożona. Każda taka zmiana wywołuje u SEO-wców obawy, ponieważ może spowodować spore zamieszanie w pozycjach w wynikach wyszukiwania. Czym więc dokładnie są główne aktualizacje algorytmów Google i dlaczego mogą mieć wpływ na wyniki SEO? Wyjaśniamy.

ArtykułyDodano: 24.06.2022

Hosting a SEO - jakie to ma znaczenie?Nieprzeczytany

Hosting a SEO - jakie to ma znaczenie?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Nie ma dobrych wyników SEO bez szybkiego i niezawodnego hostingu - tak w największym skrócie można podsumować zależność między tymi dwoma elementami. Zobacz, dlaczego dokładniej wybór serwera, na którym będzie postawiona strona www, ma wpływ na pozycjonowanie i co zrobić, aby zmaksymalizować szanse na wysokie wyniki w SERP-ach.

ArtykułyDodano: 07.06.2022

Podstawy SEO copywritingu - ABC dla copywritera i pozycjoneraNieprzeczytany

Podstawy SEO copywritingu - ABC dla copywritera i pozycjonera

Natalia GalusAutor: Natalia Galus

SEO Copywriting - termin, który dla każdego z nas może oznaczać zupełnie co innego. W dużym uproszczeniu jest to jednak pisanie treści z umiejętnym wplataniem słów kluczowych. O tym, dlaczego warto stawiać na interesujące, atrakcyjne i wartościowe treści, które uwzględniają potrzeby internautów, porozmawiamy poniżej!

ArtykułyDodano: 24.05.2022

Jak działają crawlery Google?Nieprzeczytany

Jak działają crawlery Google?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Jak działają crawlery Google? Dobra strona internetowa – czyli taka, która pozwala docierać do pożądanych odbiorców i zyskiwać duże zasięgi – musi być przygotowana nie tylko „pod użytkownika”, ale także z myślą o robotach wyszukiwarek. To konieczne, aby dobrze się indeksowała i mogła osiągnąć wysoką pozycję w SERP-ach. Czym są crawlery Google, bo o nich mowa, i jak działają? Wyjaśniamy.

ArtykułyDodano: 10.05.2022

Semantyczne słowa kluczowe — analiza kontekstu, o której musisz pamiętaćNieprzeczytany

Semantyczne słowa kluczowe — analiza kontekstu, o której musisz pamiętać

Wojciech LewandowskiAutor: Wojciech Lewandowski

W niniejszym artykule dowiesz się, czym są semantyczne słowa kluczowe. Zrozumiesz ich założenia oraz nauczysz się je rozpoznawać. Podamy Ci przykłady, które zobrazują zasady ich działania, a także damy wskazówki, gdzie szukać semantycznych słów kluczowych oraz jak wdrażać je na swojej stronie internetowej.

ArtykułyDodano: 04.04.2022

SEO i UX – jak je ze sobą połączyć?Nieprzeczytany

SEO i UX – jak je ze sobą połączyć?

Magda PułymAutor: Magda Pułym

Skuteczne działania SEO nie polegają wyłącznie na „robotycznym” zaspokojeniu wymagań stawianych przez algorytmy Google. Dzisiaj to już nie wystarczy, aby osiągać topowe pozycje w rankingach. Potrzebne jest uwzględnienie znacznie ważniejszego czynnika, ludzkiego, a zatem połączenie SEO i UX. Na czym to polega? Wyjaśniamy.

ArtykułyDodano: 22.03.2022