Mateusz Śliwowski - SeoStation

Blog SEO > Mateusz Śliwowski

Filtry:

Autor: Mateusz Śliwowski
Copywriter od 2013 roku. Dziennikarz w platformie WhitePress. Prowadzi swoją stronę i bloga branżowego. Pasjonat marketingu treści, motoryzacji i nowych technologii.
Zaplecza SEO - podobieństwa, różnice, właściwościNieprzeczytany

Zaplecza SEO - podobieństwa, różnice, właściwości

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

W dzisiejszym wpisie omawiamy rodzaje zaplecz oraz podpowiadamy, które zaplecze wybrać, aby osiągnąć możliwie najlepsze efekty.

ArtykułyDodano: 24.01.2018

Nowe wytyczne dla użytkowników oceniających Asystenta GoogleNieprzeczytany

Nowe wytyczne dla użytkowników oceniających Asystenta Google

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Tuż po rozpoczęciu nowego roku firma Google postanowiła opublikować nowe wytyczne dla użytkowników, którzy zdecydują się ocenić Asystenta Google, czyli usługę, dzięki której bardzo szybko pozyskasz interesujące Cię informacje w formie głosowej. Zatem, jakie nastąpiły zmiany?

AktualnościDodano: 10.01.2018

Google aktualizuje wytyczne w zakresie oceny jakościNieprzeczytany

Google aktualizuje wytyczne w zakresie oceny jakości

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Google po raz kolejny nas zaskakuje i wprowadza nowe wytyczne dotyczące oceny jakości stron internetowych – Google Rater. Warto nadmienić, że jest to już trzecia aktualizacja w tym roku, poprzednie miały miejsce w marcu i maju.

AktualnościDodano: 24.08.2017

Google przypomina o wytycznych dotyczących linkowaniaNieprzeczytany

Google przypomina o wytycznych dotyczących linkowania

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Zespół Webspam Google opublikował komunikat, w którym jasno wskazuje, że został zauważony wyraźny wzrost spamerskich linków umieszczanych masowo w kampaniach artykułów sponsorowanych i gościnnych. Ponadto firma ta wskazuje, jakie błędy najczęściej uwidaczniane są w kampaniach link building.

AktualnościDodano: 26.05.2017

Projekt Sowa - jakie zmiany spowoduje?Nieprzeczytany

Projekt Sowa - jakie zmiany spowoduje?

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Obecnie Internet jest zalewany nieprawdziwymi, wręcz mylącymi informacjami. Z problemem tym czynną walkę rozpoczął koncern Google. Pod koniec kwietnia br. firma poinformowała, że uruchamia algorytm o nazwie Projekt Sowa. Co ma na celu i jak będzie działać?

AktualnościDodano: 22.05.2017

Odzyskiwanie niedziałających linków w praktyceNieprzeczytany

Odzyskiwanie niedziałających linków w praktyce

Mateusz ŚliwowskiAutor: Mateusz Śliwowski

Odzyskiwanie niedziałających linków pozwala pozbyć się odnośników do naszego portalu, które nie są aktywne. Ponadto dzięki temu działaniu jesteśmy w stanie wyodrębnić wszystkie niepodlinkowane wzmianki o naszej witrynie. Odzyskiwać linki warto, jednak należy postępować wedle określonego planu. Jak wygląda odzyskiwanie linków w praktyce w 2017 roku?

ArtykułyDodano: 14.03.2017